"Naj še enkrat povem, da dva primera nista enaka, da je treba vsak primer, vsakega podizvajalca pogledati posebej, da je treba pogledati, ali so bili morebiti kakšni finančni tokovi ali kakšne druge kompenzacije med podizvajalcem in izvajalcem," je dejal minister za promet Patrick Vlačič.
Ministrstvo in Dars imata očitno drugačni mnenji
Garancije namreč po njegovih besedah nikoli niso enake. Tako tudi nista enaki garancija v pogodbi med Darsom in SCT-jem za gradnjo pomurske avtoceste in garancija, ki jo je v pogodbi z istim gradbenim podjetjem sklenilo ministrstvo za promet pri obnovi mariborskega letališča.
Ministrstvo za promet je namreč v začetku februarja prekinilo pogodbo z SCT-jem, ki je izvajal gradbena dela v Mariboru, a so ta zastala, ob tem pa je unovčilo garancijo. "Problem je v tem, da je država dala svoje sporočilo - lastnik v osnovi meni, da je možno plačevati podizvajalce iz garancij, medtem ko Darsova uprava meni, da to ni mogoče," pojasnjuje minister Vlačič. Zato bodo imeli ta teden več sestankov, na katerih bodo skušali poiskati rešitev.
"Ne gre za dvojno plačilo"
Podizvajalci pri gradnji avtocest so sicer v ponedeljek protestirali pred poslopjem Darsa, pri čemer so od uprave družbe zahtevali plačilo za opravljena dela na podlagi bančne garancije. Po pojasnilih predsednika Združenja izvajalcev zaključnih del v gradbeništvu Slovenije pri Gospodarski zbornici Slovenije Mirka Požarja v tem primeru ne gre za dvojno plačilo, kot trdi Dars, saj bi bilo mogoče garancijo unovčiti v breme SCT-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje