"Znamka osebnih vozil Volkswagen se spopada s težavnimi časi. Ne spopadamo se samo s težavami glede dizlov in ogljikovega dioksida, ampak tudi z napetimi razmerami na svetovnih trgih," je dejal vodja znamke Jürgen Stackmann.
V zahodni Evropi je po besedah Stackmanna največji učinek na padec prodaje imela odločitev, da začasno ustavijo prodajo spornih dizlov, a glede na oktober lani je prodaja v zahodni Evropi upadla vsega za 1,3 odstotka, k temu pa je največ prispeval padec v Nemčiji, Španiji in Italiji.
Po svetu se je prodaja okrepila na Kitajskem, kjer so v oktobru prodali 233.500 avtomobilov oziroma 1,8 odstotka več kot v istem mesecu lani, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Škandal z izpusti škodljivih snovi
Proizvajalec iz Wolfsburga, ki se je pred razkritjem škandala zavihtel na prvo mesto med proizvajalci avtomobilov, je v nemilost padel po tem, ko se je septembra razkrilo, da je 11 milijonov dizelskih vozil po svetu opremil z goljufivo programsko opremo. Ta je med uradnim testiranjem prilagodila izpuste škodljivih plinov, ob normalni vožnji pa se je izključila.
V številnih državah so sprožili preiskave, potem pa se je izkazalo, da je Volkswagen goljufal tudi pri izpustih ogljikovega dioksida, ki se nanaša na 800.000 vozil. V družbi so prejšnji teden goljufanje tudi priznali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje