Bienale likovne umetnosti, ki je tokrat potekal v kuratorski režiji Daniela Birnbauma, je tako dosegel zgodovinski rekord v obiskanosti. Prvi rekord je bil sicer dosežen že pred odprtjem, saj se je na bienalu predstavilo rekordno število držav, in sicer 77. Na dogodku, na katerem so priznanje za postavitev najboljše nacionalne razstave dobile ZDA, je Slovenijo s projektom x=0/y=0 - Šum v procesu zastopal Miha Štrukelj, za projektom pa je v vlogi komisarja slovenskega nacionalnega paviljona stal Aleksander Bassin.
12 performansov v nekdanjem italijanskem paviljonuV času, ko so v Benetkah že pripravljali rezime 53. likovne razstave, pa so javnosti tudi sporočili namero o disciplinarni dopolnitvi prireditev, ki potekajo pod okriljem ustanove Beneški bienale. Tako naj bi prihodnjo pomlad prvič zaživel mednarodni festival umetnosti performansa. Festival bo sicer veliko manjša prireditev od likovnega ali arhitekturnega bienala, saj bodo v razstavni palači (Palazzo delle Espozitioni) oziroma v starem italijanskem paviljonu v Giardinih izvedli le ducat performansov; enajst jih bo izbrala mednarodna žirija, eno mesto pa je namenjeno performansu umetnika ali umetniške skupine iz regije Veneto.
Vodstvo beneškega bienala poudarja, da želi z ustanovitvijo novega dogodka ponuditi prostor za predstavitev umetnikom, ki sicer izhajajo iz polja vizualne umetnosti, njihov način izražanja pa jim vendarle preprečuje, da bi se uvrstili v program likovnega ali morebiti arhitekturnega bienala. Festival bo namenjen predvsem mladim umetnikom, ki so ravnokar diplomirali ali pa so v zadnjih letnikih umetniških akademij, udeležba na festivalu pa jim bo obenem tudi omogočila srečanje in sodelovanje z več že uveljavljenimi akterji umetnosti performansa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje