Avtor logotipa Nevio Marasović je zmagal v konkurenci 584 prijavljenih del iz 13 držav. Drugo nagrado je dobila serija plakatov za sarajevski mednarodni gledališki festival MESS avtorja Amera Mržljaka iz Bosne in Hercegovine, Nejc Pohar pa je bil nagrajen za tretje mesto s TV-oglasom These boots are made for talking. Za najboljša dela na kreativnih razpisih in v posameznih tekmovalnih kategorijah pa je žirija podelila tudi 14 zlatih modrcev.
Novi lastniki zlatih modrcev
Dobili so jih Agencija 41 (Slovenija), Željka Plasajec (Hrvaška), Adnan Suljakovič in Nerina Čorbadžič (Bosna in Hercegovina), Sandro Drinovac, Tarik Hodžič in Vanesa Prodanovič (Bosna in Hercegovina), Saša Kerkoš (Slovenija), Mariusz Pitur in Adam Kojlo (Poljska), Amer Mržljak (Bosna in Hercegovina), Marijan Petričević (Hrvaška), Nevio Marasović (Hrvaška), Sašo Dornik (Slovenija), Mladen Penev (Avstrija), Miha Artnak in Žiga Aljaž (Slovenija).
Druge nagrade
Nagrado za umetnost v oglaševanju je dobil Patrick Partl za serijo dveh tiskanih oglasov Emi Austrija. Nagrada občinstva je šla v roke Igorja Škunce za spletno stran Borisa Poljičanina, podelili pa so tudi nagrado za najboljše prispelo delo na natečaj OpenPitch za avtomobile smart, ki ga je prejel oglas Soon Vojka Groblenika in Damjana Vešligaja. Podeljenih je bilo tudi 14 srebrnih modrcev in diplome finalistom festivala, ki je v Mariboru potekal med 13. in 15. majem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje