Zlatčeva je domov odnesla tudi zlata modrca za najboljši "spoof" oglas ter za oblikovanje zgoščenke Pet Shop Boys Behaviour.
Žirija je bila menda gleda zmagovalca razdvojena do zadnjega hipa. "Zmagovalno delo je drugačno od ostalih predvsem zato, ker deluje na različnih ravneh. Je družbeno angažirano, ponuja odgovor na problem, oblikovalsko je dobro izvedeno, vsebuje pa tudi element humorja, zaradi katerega se zasidra v spomin," je pojasnila predsednica žirije, sicer britanska strokovnjakinja za oblikovanje Mel Woods.
Slovenski ustvarjalci so imeli na letošnji Magdaleni nekoliko manj uspeha kot lani. Prislužili so si en zlati in dva srebrna modrca. Zlati modrc sta za komunikacijsko kampanjo Fishy Cats dobila Sašo Petek in Boštjan Vidovič, srebrni modrc pa Tine Lugarič in Nenad Cizl za eksperimentalno delo Caterindia ter Andrej Baša in Jure Požun za tiskani oglas Couple.
Najuspešneje so se na festivalu predstavili hrvaški oblikovalci, ki bodo domov odnesli kar osem zlatih modrcev. V kategoriji tiskanih oglasov jo je prejel Tonči Klarić za projekta Unique Story: Hitchcock in Unique Story: Spielberg, isti avtor pa je slavil tudi v kategoriji eksperimentalno za projekt Behind bars ter prejel nagrado za najboljšo kombinacijo besedila in oblikovanja za projekt Fans.
V kategoriji malih promocijskih materialov sta slavila Dario Dević in Hrvoje Živčić za projekt The Booklet, v kategoriji glasbenih videov Mario Mlakar in Dražen Zeljković za spot Šta me čeka, v kategoriji ustvarjalnih medijskih spletnih rešitev Hrvoje Živčić za projekt Reci to, za najboljšo vizualno identiteto je v projektu Animafest poskrbel Saša Pocrnić, nagrado v kategoriji tipografij pa je prejela Andrea Sužnjević za projekt zig-zag.
Za najboljše oblikovanje je bil razglašen Fashionist magazine hrvaške oblikovalke Petre Milički, na Hrvaško pa je odšla tudi nagrada za najboljšo animacijo pri projektu Time (e)motions oblikovalca, ilustratorja in animatorja Daliborja Kazije.
Svež veter iz BiH-a
Preostali trije zlati modrci so šli v roke mladih bosanskih oblikovalcev. V kategoriji zunanjih medijev ga je za projekt You can? They can't! prejela avtorica ideje, oblikovalka in fotografinja Enisa Bravo, v kategoriji televizijskih oglasov za projekt Feel the pleasure even after meal! režiser Emir Šehanović, za najbolje oblikovano knjigo pa je žirija razglasila delo 10 čovjekovih zapovijedi oblikovalke in fotografinje Amile Handžić. Za najboljša novinca na festivalu sta bila razglašena Ena Čabrić in Kenan H. Omerović.
Letošnji festival v Mariboru je potekal pod geslom Pet do dvanajstih je. Spoštuj njegovo visokost, "deadline", njegov vrhunec pa vselej predstavlja prav podelitev nagrad najboljšim mladim ustvarjalcem, pri katerih še naprej velja starostna omejitev do 30 let. Letos so bili še posebej kreativni, saj so prijavili kar 547 del v štirinajstih, delno osveženih kategorijah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje