Njegovo osmo izvedbo so začeli na Židovskem trgu, takrat so tudi odprli vrata razstav v Pekarni, UGM-u, Rotovžu, fotogaleriji Stolp, Sinagogi, Kibli in Narodnem domu, pozneje pa se je dogajanje preselilo v Narodni dom na razstavo AES + F Action Half Life. Na Magdaleno je prispelo 673 del mladih ustvarjalcev iz 15 držav, ki so ustvarjali za tisk, film, eksperimentalne in interaktivne medije.
Najboljše čakajo zlate petke ter zlati in srebrni modrci, zanje pa se lahko potegujejo le kreativci, mlajši od 30 let. Zmagovalce v posameznih kategorijah in skupnega zmagovalca bo na podlagi najbolj kreativne ideje izbrala mednarodna žirija. Prav iskanje novih talentov in najbolj kreativnih idej s področja javnega komuniciranja ter njihovo nagrajevanje je namreč osnovni namen festivala, ki vsako leto uvede kakšno novo kategorijo.
Prvič eksperimentalni mediji
Letos so to eksperimentalni mediji, medtem ko so organizatorji v program lani dodali interaktivne medije. Tako kot prejšnja leta se je tudi letos največ mladih prijavilo na katerega od šestih kreativnih razpisov, ki bodo zmagovalce obogatili za 1.000 evrov. Prav na kreativne razpise je prispela skoraj polovica vseh prijavljenih delih, ki jih je letos za skoraj deset odstotkov več kot lani. Sicer je 77 odstotkov del s področja tiska, preostalih dobrih 20 odstotkov pa so si precej enakovredno razdelile druge tri kategorije.
Prispevek iz Savdske Arabije
Največ del so na Magdaleno poslali domači ustvarjalci, sledijo pa jim prispevki mladih iz Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Avstrije, Srbije in Črne gore, Romunije, Poljske, Nizozemske, Bolgarije, Italije, Francije, Finske, Rusije, Makedonije in Savdske Arabije. Posebne pozornosti bodo deležni ruski ustvarjalci, katerih izdelke si bo mogoče med festivalom ogledati na razstavi AES + F Action Half Life v Narodnem domu.
Oblikovalci morajo biti odgovorni
Da bi bila lahko bera naslednje leto še boljša, potekajo v sklopu Magdalene tudi delavnica o samopromociji, ki jo bo vodil svetovalec na področju mednarodnih blagovnih znamk in tehnologije Enrique R. Grullon, predavanja in okrogle mize. Med posebej zanimivimi organizatorji poudarjajo pogovor o družbeno odgovornem oblikovanju, njegovih pomanjkljivostih in prednostih, o katerih bosta v soboto razpravljala predsednica žirije letošnje Magdalene Julie Lasky, glavna urednica revije I. D. Magazine iz ZDA, ter ustanovitelj in vodja Barnbrook studia iz Velike Britanije Jonathan Barnbrook.
Nasveti oblikovalca plastelina
Mlade kreativce pa bodo z malimi skrivnostmi velikih mojstrov seznanjali tudi industrijski oblikovalec Robert Lešnik, ki je v svoji karieri iz plastelina v naravni velikosti izdelal že 25 avtomobilskih modelov, predsednik šole oblikovanja Metropolitanske univerze v Manchestru David Crow, ki bo predaval o bogastvu in pestrosti semiotike, direktor Miami Ad School iz Hamburga Niklas Frings - Rupp pa bo v precep vzel kreativnost brez meja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje