Peter Baroš je funkcijo direktorja kulturno-umetniškega programa Cankarjevega doma nastopil 15. januarja. Foto: Cankarjev dom/Kristina Bursać
Peter Baroš je funkcijo direktorja kulturno-umetniškega programa Cankarjevega doma nastopil 15. januarja. Foto: Cankarjev dom/Kristina Bursać

Pred Barošem je bila direktorica kulturno-umetniškega programa Cankarjevega doma (CD) Uršula Cetinski, ki je bila tudi generalna direktorica zavoda. Jure Novak se je drugače od svoje predhodnice odločil za funkcijo poslovnega direktorja zavoda. V ožjem vodstvu zavoda so tako znova štirje direktorji. Breda Pečovnik je v. d. direktorja kongresno-komercialnega programa, Karmen Klučar pa v. d. direktorja tehničnega sektorja.

Z ministrstva za kulturo na Sigic in nazaj
"Peter Baroš v Cankarjev dom prinaša 20 let izkušenj dela v javni kulturi," so sporočili iz CD. Začel je kot študent, pomočnik svetovalcev na umetniških področjih tedanjega direktorata za umetnost na ministrstvu za kulturo.

Po diplomi iz filozofije in sociologije kulture na ljubljanski filozofski fakulteti se je na ministrstvu za kulturo zaposlil kot svetovalec za glasbo. Tam je ostal vse do prevzema položaja generalnega sekretarja Slovenskega glasbenoinformacijskega centra (Sigic).

Za sabo ima sodelovanja v različnih mednarodnih mrežah, med drugim je bil predsednik svetovne zveze glasbenoinformacijskih centrov IAMIC. Pod okriljem Sigica je deloval kot producent festivala Praznik glasbe, v sodelovanju s Kulturnim bazarjem je opravljal naloge nacionalnega koordinatorja za kulturno-umetnostno vzgojo na področju glasbe. Z več tukajšnjimi organizacijami je vodil slovensko udeležbo na glasbenih sejmih, kot sta Jazzahead in WOMEX, na katerih se je slovenska glasba predstavljala pod znamko Music Slovenia. Po Sigicu je prevzel tudi naloge svetovalca v kabinetu zdajšnje ministrice za kulturo, v katerem je bil odgovoren za spremljanje priprave kohezijskih operacij na področju kulture in umetnosti.

"Naša naloga je, da osrečujemo ljudi"
Baroš je ob današnjem nastopu funkcije med drugim sporočil, da ga zavezuje "vera v izjemen socialni kapital, ki ga skupaj premore slovenski kulturni sektor. (...) Naša naloga je, da osrečujemo ljudi. Z nečim, kar je in bo plod briljantnih in ustvarjalnih umov iz preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. Z nečim, kar je rezultat dolgoletnega in napornega študija, treningov, številnih ovir, vzponov in padcev. Z nečim dobrim in plemenitim. Z vrhunsko kulturno vsebino."