Umetniško delo zato ni le subjektivni eksponat, ampak nas tako, kakor je tudi samo nastalo, sili v razmišljanje, preurejanje, v drugačno razumevanje in pojmovanje že obstoječega. Lahko bi rekli, da je tako za sodobno umetniško ustvarjanje in produkcijo kot za njeno razumevanje potrebna nenehna optimizacija ali defragmentacija, je zapisano na spletni strani festivala Pixxelpoint 2013.
14. mednarodni festival novomedijske umetnosti Pixxelpoint 2013 se je začel z odprtjem razstave DE.fragmentacija drevi v Mestni galeriji Nova Gorica. Za festival, ki bo potekal do 6. decembra, so kuratorji iz skupine BridA - Jurij Pavlica, Sendi Mango in Tom Kerševan - izbrali 18 projektov.
Letošnja edicija Pixxelpointa se osredotoča na pomen in pomembnost črpanja iz preteklega, že ustvarjenega, že izmišljenega. Izpostavlja zmožnost, ki jo imajo že opredeljene stvari in misli v umetnikovem okolju in odgovarja, zakaj so skozi transformacijo ti pogoji pomembni pri ustvarjanju novega.
Govori tudi o razumevanju in dojemanju umetniškega izdelka, saj ta pogosto vključuje že znane pojme. Problematizira pa tudi zaznavanje prostora in časa v odnosu z najnovejšimi odkritji in ju postavlja v dialog s prihodnostjo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje