Ne več čisto sveža reklamna kampanja Make Poverty History (Naredimo križ čez revščino) je v Veliki Britaniji zopet dvignila nekaj prahu. Marca je serija oglasov postala eden najbolj medijsko odmevnih dobrodelnih podvigov vseh časov predvsem zato, ker so ji svoje obraze “posodili” nekateri najbolj slavni zemljani ta hip. V luči bližajočega se vrha G8 v Glenegalesu je glasbena in filmska elita posnela serijo črno-belih reklam v minimalističnem slogu.
Budno oko cenzorjev
Organizacija Ofcom, ki je zadolžena za nadzor medijev, pa je ta teden ugotovila, da oglasi kršijo britanski zakon o medijih, ki preprečuje oglaševanje političnih kampanj. Oglasi so gledalce namreč vabili k obisku spletne strani Make Poverty History, ki se zavzema predvsem za pravičnejše trgovanje, odpis dolga najrevnejšim državam in več humanitarne pomoči. In ker so to po presoji Ofcoma politični cilji, bodo morale televizijske postaje oglas umakniti iz svojega programa, pa čeprav se nad njim ni uradno še nihče pritožil.
Make Poverty History je del koalicije, ki je pod svoje okrilje sprejela več kot 500 dobrodelnih organizacij, ki so v ospredje pozornosti prišle tudi s pomočjo julijskega koncerta Live 8. Od takrat se je po Evropi razmahnila moda nošenja raznobarvnih zapestnic z družbeno zavednimi slogani.
Dve plati medalje
Adrian Lovett, predstavnik ene najstarejših britanskih dobrodelnih organizacij Oxfam, je izrazil svoje razočaranje nad birokratskim kolesjem. Zatrdil je, da problema Afrike ne bi smeli razumeti kot politično vprašanje, ampak kot humanitarno katastrofo. Pri Ofcomu se zagovarjajo, da seveda ne smejo delati razlik med “dobrimi” in “slabimi” političnimi vprašanji in da morajo za vse veljati enaka pravila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje