Italijanski film Sedem kilometrov od Jeruzalema (7 km da Gerusalemme) bi moral v domovini v kinematografe priti na veliki petek, a je pritožba podjetja Coca Cola njegovo premiero v zadnjem hipu preprečila. Proizvajalce najpopularnejše gazirane pijače na svetu je namreč zmotil prizor, v katerem "nastopi" njihova slavna rdeča pločevinka.
Sedem kilometrov od Jeruzalema je komedija o oglaševalcu Alessandru Forteju, ki je globoko zabredel v krizo srednjih let. Nekega dne sklene, da je skrajni čas, da vidi Jeruzalem. Spotoma ob cesti pobere štoparja, za katerega se zdi, da je nihče drug kot Jezus Kristus. Ko v nekem trenutku domnevni Jezus nagne pločevinko Coca Cole, Alessandro ne more iz svoje kože in zaprepadeno dahne: "O Bog, kako dobra reklama!"
Bolj papeški od papeža?
Podjetje trdi, da filmska ekipa ni zaprosila za dovoljenje za uporabo njihove znamke. "Mislimo, da "glavnega junaka" tega filma ni primerno uporabiti za oglaševanje našega izdelka," so zapisali v izjavi za javnost. "O tem smo producenta že obvestili in zelo smo razočarani, da naše želje ni upošteval."
Premiera se zdaj ne bo ujela z veliko nočjo
Podjetje Coca Cola je zahtevalo, naj sporni prizor izrežejo, režiser Claudio Malaponti pa se je branil, da bi bilo to predrago in predolgotrajno. Po dobrem tednu pogajanj je obveljalo, da filma ne smejo predvajati, dokler ga ne zmontirajo na novo in brez sporne Coca Cole. To pa lahko traja tudi tri tedne.
Blagoslov Vatikana
Režiser Claudio Malaponti je že v več intervjujih zatrdil, da je film, ki je postavljen v sedanji čas, v Vatikanu naletel na prav topel sprejem. Pravi, da se papežu prizor s Coca Colo ni zdel žaljiv ter da mu je celo v pismu sporočil, da upa, da bo film "v ljudeh zbudil ljubezen do Jezusa."
Ana Jurc
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje