Retrospektiva se bo začela s posebno predstavitvijo njegovega režijskega prvenca Andaluzijski pes, s katerim se je režiser takoj vpisal v zgodovino filma. Prav ta film, ki sta ga posnela skupaj s Salvadorjem Dalijem, pa bo retrospektivo tudi sklenil. Film iz leta 1929 bo na desetdnevnem festivalu predvajan štirikrat, ob vsaki projekciji pa bodo pripravili živo spremljavo različnih del sodobne glasbe.
Tudi z mojstrovino Propad hiše Usher
Film, ki je znan predvsem po prizoru z britvico, ki zareže v oko ženske, je pomemben tudi kot začetnik gibanja surrealističnega filma. 9. februarja bodo poleg Andaluzijskega psa, predvajali še eno mojstrovino surrealističnega filma, Propad hiše Usher Jeana Epsteina, pri katerem je Bunuel sodeloval kot asistent režije. Oba izdelka si bodo obiskovalci festivala lahko ogledali v restavrirani različici, za glasbeno spremljavo v živo pa bodo skrbeli Maud Nelissen, Merima Kljuco in Frido ter Beek.
Veliki finale ob sklepu festivala
Bunuelovo ime bo, poleg podelitve nagrad seveda, v središču tudi na sklepni dan festivala, 17. februarja, ko bo tri zaporedne projekcije Bunuelovega prvenca z različnimi spremljavami pospremila 21-članska španska zasedba Grup Instrumental BCN216.
Po Andaluzijskem psu je Bunuel javnost pretresel že s prvim celovečercem The Age of Gold, ki so ga številni takoj razumeli kot napad na katoliško cerkev in buržoazijo. Med njegova najboljša dela sodita zlasti filma Dnevnik sobarice (The Diary of a Chambermaid) in Diskretni šarm buržoazije (The Discreet Charm of the Bourgeoisie).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje