Vsaj trije od največjih hollywoodskih studiev načrtujejo potovanje v Smaragdno mesto - tokrat bomo naše junake morda spremljali skozi 3D-očala, Doroteja morda ne bo več (tako zelo) nedolžno podeželsko dekletce v krinolini, njeno potovanje v Oz pa lahko dobi nevarnejši, temačnejši podton.
Že več let se pojavljajo novičke, da je ta ali oni projekt nove filmske adaptacije romana L. Franka Bauma "v predprodukciji", a vse kaže, da je gromozanski uspeh Burtonove Alice v Čudežni deželi mogule dokončno prepričal, da je Čarovnik iz Oza železo, ki se bi ga splačalo kovati. (Burtonova fantastična "reinterpretacija" klasične pravljice sicer ni dobila samih bleščečih recenzij, vseeno pa je 200 milijonov dolarjev izkupička v prvem koncu tedna - to je več kot zloglasni Avatar! - za filmsko industrijo dovolj tehten argument).
Warner: "Klasična" pustolovska zgodba ali gotska štorija o Dorotejini vnukinji?
Zaradi tega očitno vzhajajočega gibanja so pri studiu Warner Brothers ta teden oznanili, da nameravajo prižgati zeleno luč za enega izmed dveh projektov na temo Čarovnika iz Oza, ki sta se razvila pod njihovim okriljem. Prvi je "klasična" adaptacija, ki se naslanja na izvirni roman in v katerem ne bo petja; za filmom stojita produkcijsko podjetje Temple Hill Entertainment, ki nam je dalo franšizo Somrak, in scenarist Darren Lemke, ki se je podpisal pod četrti del Shreka.
Ker je roman L. Franka Bauma izšel leta 1900, ga smejo scenaristi brez zadržkov prirejati in spreminjati, ne da bi jih pri tem moralo skrbeti za avtorske pravice. Pri Temple Hill Entertainment imajo v mislih franšizo, pri kateri bi navdih za nadaljevanja iskali v preostalih 21 knjigah, ki jih je prolifični Baum napisal na temo Oza. "Naše stališče je, da primerne ekranizacije Baumovih knjig, nečesa, kar bi bilo bližje pustolovski zgodbi, ni naredil še nihče," njihovega predstavnika povzema Los Angeles Times. "MGM-ov film je bil pač klasičen muzikal."
Alternativa, ki jo ima prav tako v lasti studio Warner (ki išče čim donosnejšo zamenjavo za iztekajočo se franšizo Harryja Potterja), je Oz - temačnejša, posodobljena različica izpod peresa Josha Olsona, ki je v preteklosti, denimo, napisal scenarij za Cronenbergov film A History of Violence. Oz bi bil zgodba o Dorotejini vnukinji, ki se mora vrniti v Smaragdno mesto, da bi tam našla potomce svražnikov svoje babice. Film bi nagovarjal najstniško občinstvo.
Disney: Pozabite na Dorotejo, zanimiv je Čarovnik
Vendar se ne konča pri dveh možnostih. Joe Roth, eden izmed producentov Alice v čudežni deželi, se je prejšnji teden sešel z vodstvom Disneya, da bi se pomenili o 3D-"preddelu" filma Brick, ki pokaže, kako je Čarovnik pravzaprav sploh prišel v Oz.
Universal stavi na petje
Za piko na i so svoj "piskerček" pristavili še pri Universalu: oni bodo stavili na priredbo muzikala Wicked, iz Baumove izpeljane zgodbe, povedane iz zornega kota čarovnic; Wicked je bila tako na Bradwayu kot na West Endu ena najdonosnejših predstav zadnjega desetletja.
Sicer pa ni povsem res, da "osnovnega" Čarovnika iz Oza niso posneli že od leta 1939: leta 1978 nas je Hollywood "osrečil" s polomijo The Wiz, ki se je morda spomnite zato, ker je v njej Strašilo igral Michael Jackson (Doroteja je bila Diana Ross).
Za ugibanja, kdo bi lahko igral novo Dorotejo, je najbrž še prezgodaj - a kljub temu: Anne Hathaway in Amy Adams sta za tovrstne vloge počasi že prestari, v "novi generaciji" mladih zvezdnic pa bi največ mladih v kino najbrž zvabile Miley Cyrus, Dakota Fanning ali Abigail Breslin, ugiba The Independent. Po drugi strani pa je res, da so omenjena dekleta že zvezde, trenutne smernice v Hollywoodu pa narekujejo, da je za tako franšizo treba "odkriti" popolno neznanko.
.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje