Prestol je Disneyev Svet igrač spodnesel izpod velikega zelenega ogra: rekord je doslej držal drugi del risanke Shrek, ki je DreamWorksu prinesel 919,8 milijona ameriških dolarjev.
Tretji del sage, ki je že leta 1995 pisala zgodovino (izvirni Svet igrač je je bil namreč prvi popolnoma računalniško generirani animirani film) je postal tudi četrti najdobičkonosnejši Disneyjev film: pred njim so le še Pirati s Karibov - Prekletstvo Karibov 2, Alica v čudežni deželi in Pirati s Karibov - Na robu sveta na tretjem mestu.
Za med gre vse animirano ...
Ljubezen množic do animiranih zgodb ni omejena le na področje igrač, ki oživijo, ko njihovi človeški skrbniki gledajo stran: zadnji Shrek, Shrek Forever After, niza zavidljive številke gledanosti, v septembru se podobnega uspeha nadeja Lionsgateova animirana volčja zgodba Alpha and Omega, Despicable Me, risanka s Stevom Carellom v glavni vlogi, pa je ob premieri s prvega mesta gledanosti izrinila celo sam najnovejši Somrak.
.. Še najhitreje pa se v zlato spremeni vse, česar se dotaknejo pri Pixarju
Zelo redko se zgodi, da bi studi z družinsko obarvano animacijo izgubljal denar, zato so v zadnjih letih vsev večje hiše vložile ogromno sredstev v razvoj svojih oddelkov za animacijo. V industriji, kjer sta že dva uspešna filma zapored uspeh, je Pixar, ki je od leta 2006 last Disneya, kategorija zase. Njihovi filmi konsistentno žanjejo kritiško hvalo (v zadnjih petih letih so trikrat dobili oskarja za najboljši animirani film, V višave pa je bil nominiran celo za najboljši film), obenem pa noben ne zasluži manj kot 360 milijon dolarjev po vsem svetu.
Varnost se skriva v številki na koncu naslova
Že samo to, da je Pixar, pionir na področju računalniške animacije, ki je od nekdaj polagal veliko teže na razvijanje vedno novih, izvirnih zgodb (v nasprotju z, denimo, adaptacijo klasičnih pravljic), polegel množenju franšiz, torej dokazuje, da ni nihče odporen proti ekonomskim zakonom zabavne industrije. (Snemanje nadaljevanj je pač manjše tveganje, ker so gledalci junakom že preizkušeno naklonjeni, obenem pa franšize pomenijo tudi večji zaslužek v obliki DVD-jev, raznih igrač in celo tematskih parkov).
Vzporedno s tem, da industrija animiranih filmov že dolgo ne dela več (samo) za otroke, je za posojanje glasov junakom vse lažje dobiti tudi največja hollywoodska imena: v zgoraj omenjenem Despicable Me se Steve Carell predstavi v vlogi Gruja, zlobca, ki hoče ukrasti luno, decembra pa se bosta v DreamWorksovi risanki Megamind pomerila Brad Pitt kot osrednji junak in Will Ferrell kot njegov antagonist.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje