A filmska priredba knjižnega dela C. S. Lewisa, cilja predvsem na tiste oboževalce, ki sta jim bili všeč seriji Gospodar prstanov in Harry Potter. Vzporednice z omenjenima "nadaljevankama" sta očitni, saj vse tri priredbe temeljijo na fantazijskih knjižnih delih, tako kot o Harryju Potterju naj bi bilo tudi Zgodb iz Narnije sedem, povezava med Gospodarjem prstanov in Narnijo pa sega še dlje nazaj, saj sta se poznala avtorja knjižnih del. Svetovna premiera Zgodb iz Narnije je bila v sredo Londonu, v slovenskih kinematografih jih bodo prvi gledalci videli v četrtek.
Visok vložek
V borbi za gledalce, ki se bije med filmskimi studii, si Disney še posebej želi zmagati, saj se pogreza v rdeče številke, veliko pa je vložil tudi v Zgodbe iz Narnije. Za prvi del iz serije, naslovljen Lev, čarovnica in omara, so porabili 250 milijonov dolarjev, zato trdno stiskajo pesti za dolge vrste pred filmskimi blagajnami. Za zgled sta jim lahko trilogija Petra Jacksona, ki je zaslužila 2,9 milijarde dolarjev, štirje filmi o mladem čarovniku pa so do zdaj prinesli 4 milijarde zelencev.
Ciljne skupine filma
Pri Disneyju zaradi visokega vložka niso ničesar želeli prepustiti naključju. S spretno načrtovano oglaševalsko akcijo so nagovarjali predvsem družine z latinoameriškim poreklom in tiste, katerih člani se bojujejo v Iraku. Prav te družine naj bi se namreč najbolje odzvale glavnim temam serije; pogumu, družini, zvestobi in boju dobrega proti zlemu.
Agresivna oglaševalska akcija
Primeren naj bi bil tudi čas, v katerem film prihaja v kinematografe, saj se v filmu, še boj pa v knjigi pojavljajao tudi biblične teme. "Obrnili smo praktično vsak kamen. Vse oboževalce smo nagovorili enako in enako agresivno," je povedal podpredsednik službe za odnose z javnostmi pri Disneyjevih studiih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje