Se Alanis, ki se ukvarja z vzhodnjaško filozofijo, že boji slabe karme? Foto: EPA
Se Alanis, ki se ukvarja z vzhodnjaško filozofijo, že boji slabe karme? Foto: EPA

Kanadska pevka je svoj zadnji CD intenzivno oglaševala predvsem s pomočjo verige kavarnic Starbucks, kar so nekatere bolj "tradicionalne" glasbene trgovine vzele za neposredno žalitev.

Pametna poteza?
Alanisina založba Maverick je pravice za prodajo posebne, jubilejne izdaje kultnega albuma Jagged Little Pill, seveda s pevkinim dovoljenjem, za prvih šest tednov odstopila verigi kavarn Starbucks. Podjetje je svojo ponudbo kave že pred časom uspešno obogatilo z občasnimi promocijami novih albumov, ki jih obenem seveda tudi predvajajo v svojih postojankah. Podobno kot to velja za knjige, ki jih priporoča Oprah Winfrey, je tudi v teh primerih prodaja albumov "izbrancev" občutno narasla.

Nihče ni nenadomestljiv
Največja kanadska veriga glasbenih trgovin HMV se je odločila, da se z drugim mestom ne bodo zadovoljili. V znamenje protesta so ta teden iz svojih prodajnih polic umaknili prav vse Alanisine prejšnje albume in DVD-je ter jih vrnili založbi Maverick. V svoji izjavi za javnost so zapisali, da se njihovo stališče ujema z mnenjem večine njihovih kupcev.

Alanis je v intervjuju za Boston Herald povedala, da nikomur ni nameravala stopiti na žulj in da se je za ta korak odločila, ko je videla, kakšen uspeh je imel pri Starbucksu posthumni album duetov Raya Charlesa, Genious Loves Company.

Pevka akustično različico svojega prvenca, Jagged Little Pill, trenutno predstavlja na turneji z naslovom Diamond Wink, že dlje časa pa se tudi odloča, kdaj bosta z zaročencem, pevcem Ryanom Reynoldsom, naposled izrekla usodni da.