Europo Galante je z namenom, da bi na zgodovinskih glasbilih poustvarjali italijanski baročni in klasični repertoar, leta 1990 ustanovil eden najbolj občudovanih italijanskih violinistov, "čudežni deček s Sicilije", Fabio Biondi, ki je od samega začetka tudi umetniški vodja tega orkestra. V mariborski dvorani Union (v sredo pa bodo to storili še v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma) so predstavili dela štirih baročnih skladateljev.
Od plemiča iz Manče do Vizigotov
Telemannova Don Kihotova burleska je suita, v kateri se še posebej v slogu, strukturi in instrumentaciji zrcalijo francoski vplivi. Francija je bila namreč edina nenemška dežela, ki jo je Georg Philipp Telemann obiskal, nanj pa je naredila velik vtis. Opero Rodrigo, delo vsestranskega skladatelja Georga Händla, katere glavni junak je poslednji vizigotski kralj, je skladatelj najverjetneje napisal na željo Ferdinanda Medičejskega.
Še posebej pri srcu jim je Vivaldi
Velik vpliv na glasbeno Evropo prve polovice 18. stoletja pa je imel kljub uglednim sodobnikom, kakršni so bili J. S. Bach, Telemann in Händel, še "dolgočasen tip, ki je vedno znova in znova skladal eno in isto obliko", kakor ga je označil Stravinski - Antonio Vivaldi. Da je Vivaldi tako ali tako ljubljenec Europe Galante, nam dokazuje tudi dvakratna nominacija za grammyja, in sicer za zgoščenki, ki ju je ansambel izdal pri založbi Virgin Classics - Vivaldijevi Koncerti za več inštrumentov ter njegova Opera Bajazet. Tokrat bodo izvedli tri dela najizvirnejšega italijanskega skladatelja svoje generacije.
Koncert bodo Italijani končali z enim od najbolj cenjenih Geminianovih del - concertom grosso, znanim po priljubljeni plesni temi La Follia, v kateri so navdih našli številni baročni skladatelji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje