Backstreet Boys očitno skrbi za uspeh turneje. Foto: epa
Backstreet Boys očitno skrbi za uspeh turneje. Foto: epa

V torek se bo v trgovinah pojavil tudi Never Gone, prvi album zasedbe Backstreet Boys po petletnem premoru. Njihova turneja, ki za zdaj obsega 28 postojank in se bo začela 22. julija na sončni Floridi, pa se v nečem loči od množice podobnih koncertnih napovedi. Fantje so se v sodelovanju s podjetjema Clear Channel in AOL namreč domislili zanimive reklamne poteze: od petka dalje svojim oboževalcem vstopnice za koncerte ponujajo po načelu "dve za ceno ene".

Težko prislužen kruh ...
Statistike glasbene industrije so namreč zadnje čase ugotovile upad v prodajah vstopnic za vse vrste glasbenih prireditev. Ljubitelji glasbe so se naposled vendarle uprli včasih že prav smešno zasoljenim cenam. Po drugi strani pa se morajo spričo številnih "megalomanskih" turnej (U2, Rolling Stones, Coldplay, Oasis ...) preostali glasbeniki bistveno bolj potruditi za svoj vsakdanji kruh.

Prijazno do obiskovalcev
Ameriška turneja BSB bo potekala na prostem, predvsem po modernih amfiteatrih. Organizatorji so že obljubili, da bodo smeli obiskovalci s seboj prinesti tudi lastne stole in prigrizke. Morebitni kupci kart se za zdaj lahko v koncertno razpoloženje spravijo s pomočjo prvega singla, balade Incomplete, ki v spletnih prodajalnah dosega več kot solidne rezultate.