Seveda v Združenih državah za tekmovanje Evrovizije niso izvedeli šele zdaj: vodilni možje NBC-ja so sklenili, da se morajo postaviti po robu neverjetni gledanosti oddaje American Idol, ki jo predvaja konkurenčna postaja Fox. Ameriški Idol (glasbeno tekmovanje tipa Pop Stars) je imel namreč pred nekaj dnevi celo višjo gledanost kot neposredni prenos podelitve nagrad grammy. Podelitev nagrad, na kateri so s petimi zlatimi gramofoni kraljevali U2, si je ogledalo 15 milijonov gledalcev, glasbeni boj neznanih talentov na Foxu pa kar 28 milijonov ljudi.
Zakaj bi spreminjali preizkušeno formulo?
Ben Silverman, producent, ki stoji na čelu visokoproračunskega projekta, je NBC-jevo potezo utemeljil s komentarjem, da je "Evrovizija praizvor vseh izborov talentov, nekakšen Super Bowl glasbenega sveta". Natančnejše podrobnosti o tekmovanju še niso znane, ustvarjalci pa obljubljajo, da ne bo šlo za enkraten spektakel, ampak za vsakoletno prireditev.
Tekmovanje za izbor Evrovizije je v petdesetih letih postalo že nekakšna inštitucija, ki vsako leto vsaj enemu izvajalcu prinese petnajst minut slave. Včasih pa komu s pomočjo Evrovizije tudi zares uspe: zmaga na tekmovanju je med zvezde tako izstrelila švedsko zasedbo Abba in (sicer kanadsko) pevko Celine Dion. Lani se je v Kijevu za zmago borilo rekordnih 39 držav, lovorika pa je na koncu pripadla Grkinji Heleni Paparizu.
Kombinacija Evrovizije in Ameriškega idola
Silvermanu se zdi pri Evroviziji zanimiv predvsem način izbora tekmovalca, v katerega je vključeno kar največje možno število gledalcev. Prilagoditi ga nameravajo tako, da bodo najprej prek spleta izbrali po enega predstavnika vsake zvezne države, končna odločitev pa bo v rokah televizijskih gledalcev. Zmagovalec bo dobil pogodbo za snemanje samostojnega albuma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje