Il Divo so družbi Sony/BMG prinesli že veliko denarja. Zakaj torej ne bi poslušili še z eno inkranacijo istega recepta za uspeh? Foto: Reuters
Il Divo so družbi Sony/BMG prinesli že veliko denarja. Zakaj torej ne bi poslušili še z eno inkranacijo istega recepta za uspeh? Foto: Reuters
Il Divo
Il Divo - skupina za matere in hčerke. In tudi oče ne nasprotuje. Foto: RTV SLO

Zaradi izjemnega globalnega uspeha skupine Il Divo, štirih čednih - sodba je umerjena po merilih, ki visokoraslost, zagorelost in bele zobe opredeljujejo kot znake lepote, vaša sodba je seveda lahko drugačna - mladeničev, ki znajo tudi zares dobro peti, so se pri industrijskem gigantu odločili za oblikovanje še ene tovrstne skupine. Šestega junija bo tako v New Yorku potekala avdicija, na katero naj se prijavijo - tako piše v oglasu - seksi in karizmatični moški med 20. in 35. letom, z "broadwayskimi" glasovi.

Za Il Divo zakon padanja prodaje zgoščenk ne velja
Ko prodaja plošč vedno bolj upada, ni težko razumeti, zakaj so se pri Sony/BMG-ju odločili za odprtje novega bančnega računa. Skupina Il Divo je namreč svoje albume prodala že v kar 18 milijonih izvodov.

In to je za skupino, ki je nastala šele leta 2003, prvi album pa izdala predlani, zares veliko. V proračun skupine Il Divo je nekaj prispeval tudi sicer skromni slovenski trg. Ni namreč malo Slovencev, ki jim gre broadwayska blagozvočnost dobro v uho. Dokaz je več mesecev vnaprej razprodani ljubljanski koncert, ki se ima zgoditi 15. junija v Hali Tivoli.