18. novembra leta 1956 je legendarna pevka s kozarcem v roki ob klavirju v stanovanju na Manhattnu zapela Good Morning Heartache. Na klarinetu se je Billie Holiday pridružil Tony Scott, na klavirju pa jo je spremljal lastnik stanovanja, Leonard Feather.
Ob tej priložnosti je nastal posnetek, le del bogate zapuščine, ki jo je Feather v oporoki po svoji smrti leta 1994 zapustil mednarodni džez zbirki Univerze v Idahu.
V zapuščini je poleg omenjenega posnetka mogoče najti še vrsto drugih posnetkov največjih džez legend, izrezkov iz časopisov, filmov in besedil. Univerza v Idahu se je odločila vsaj del Holidayinega nastopa na zabavi in nekaj drugega Featherjeva gradiva ponuditi udeležencem
mednarodnega džezovskega festivala, ki nosi ime po Lionelu Hamptonu. Festival se bo zgodil februarja.
Intervjuji s prevezami
V Featherjevi zapuščini je med drugim mogoče najti še pogovore, ki ji je opravil z velikani, kot je Benny Goodman. Intervjuvancem je zavezal oči in jih zaprosil za kritiko nove džez produkcije. Tako je skušal doseči iskreno kritiko glasbe in ne avtorjev, ki so to ustvarili.
Univerza v Idahu je tako pred 13 leti obogatila zbirko, ki med drugim obsega še gradivo, povezano s Hamptonom, Al Greyjem, Joejem Williamsom, Ello Fitzgerald, Dizzyjem Gillespiejem in Contejem Candolijem.
Britanec Feather, ki je sodeloval pri ponovni izdaji Enciklopedije džeza, je znan tudi kot poznavalec, ki je pomagal pri popularizaciji dobe svinga.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje