Veliko predvsem britanskih skupin si je skušalo pozornost občinstva onkraj Atlantskega oceana zagotoviti s pisanjem blogov in ustvarjanjem spletnih strani. Vsebine obojih skupine pogosto prikazujejo kot zares velike rockerske upe oziroma kot 'Next Big Thing' (Naslednjo veliko stvar). Izraz se je po uspešni invaziji Beatlov na ZDA v šestdesetih uveljavil za britanske skupine, ki naj bi imele možnost osvojiti ameriški trg.
Nekateri Britanci vedo boljeA te spletne vsebine, polne samohvale, lahko ustvarijo prevelika pričakovanja ameriškega občinstva, kar se lahko skupini hitro maščuje. Že en slab nastop, ki bi ga občinstvo skupini sicer rado oprostilo, lahko ravno zaradi agresivne promocije sproži posmeh in prezir kritikov, ki se ga je težko znebiti. Ravno zato so nekateri prvoborci novega vala britanskih pop-rock skupin ubrali drugačno taktiko. Editors, Arctic Monkeys, Snow Patrol in The Streets so se namenoma izognili odmevni propagandni kampanji. Občinstvo bodo raje prepričevali z nastopi v živo.
Vstop v zadnjo sobo le za izbrance
Založba Fader Label, pod katere okriljem delujejo Editors, ki jih številni označujejo za verne naslednike glasbenega vpliva Joy Division in Echo & The Bunnymen ter za skupino, ki jo lahko postavimo ob bok zasedbi Interpol, je zato svojim varovancem priskrbela le dva nastopa na ameriških televizijskih postajah. Editors so svoj prvenec The Back Room predstavili le v MTV-jevi oddaji The Subterranean in v pogovornem šovu Late Night With Conan O'Brien.
Predsednik založbe Fader Label Jon Cohen pravi, da je skupina dobila še več zanimivih ponudb zelo gledanih ameriških televizijskih oddaj, a je vse ponudbe zavrnila. Oboževalce bo novačila s turnejo, ki se začne julija. V podkrepitev Cohenovih izjav o zavrnjenih ponudbah za televizijske nastope je pevec skupine Editors Tom Smith o nabiranju pozornosti medijev dejal: ''To je stvar, ki smo se jih hoteli izogniti. Nismo hoteli preveč prehitro. Razumemo, da ko enkrat stvari stečejo, jih ne moreš vedno nadzirati."
Nastop kot edini pravi kazalec
Pomanjkanje nadzora nad informacijami v obdobju medmrežja je izpostavil tudi Mark Ghuneim iz newyorške oglaševalske agencije Wiredset, ki se je osredotočila ravno na oglaševanje na svetovnem spletu. Pretoka informacij na spletu ni mogoče nadzirati, zato lahko hitro pride do učinka snežne kepe, ko si mediji preprosto 'podajajo' isto informacijo. Večkrat predelana novica lahko na koncu sporoča nekaj povsem drugega kot ob svojem prvem zapisu. Tako lahko tudi dokaj majhna skupina 'na papirju' čez noč postane zares velika novost. Skupina lahko celo pridobi 'hordo' oboževalcev, ki jih navdušita eden ali dva na spletu objavljena posnetka, samozavest članov skupine močno 'požene' … Nastop v živo pač razjasni vse.
Počasno pridobivanje zvestega občinstva
Soustanovitelj založbe Vice Records, ki izdaja albume skupine The Streets, Suroosh Alvi pravi, da je skrivnost dolgoživega uspeha v izgrajevanju zares zveste baze oboževlcev. Spletni oboževalci pa so hudo vihrava kategorija, ki vsak dan begajo med desetinami spletnih strani in se vedno znova navdušijo za novosti. Število klikov in s spleta vzetih skladb je zato kaj varljiv podatek o priljubljenosti zasedbe. Tudi Alvi tako prisega na koncerte. Ti so zares bolj naporni od objave skladbe na spletu, a njihov učinek ne izpuhti čez noč.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje