Potem ko je Jennifer Lopez postala vseameriški seks simbol, je naslov največje latino dive prišel v roke kolumbijske pevke Shakire, ki je iz zapeljivega trebušnega plesa naredila že svoj zaščitni znak. Glasbenica, ki je s 25 milijoni prodanih plošč že davno presegla meje špansko govorečega trga, se je promocije svoje nove plošče lotila temeljito.
Do svežena albuma štiristo srečnežev
V sredo je priredila koncert v glasbeni trgovini Virgin Megastore v strogem središču New Yorka. Že od jutra tistega dne se je na Times Squaru gnetla precejšnja množica ljudi s plakati in ploščami, ki so si hoteli priboriti pevkin podpis. V notranjost trgovine je smelo štiristo srečnežev, ki so prejšnji dan prvi kupili še čisto svežo zgoščenko, ob kateri je bila priložena posebna prepustnica.
Skoraj cel album v angleščini
Kot obljublja že naslov Fijación Oral Vol. 1, se nam v prihodnosti obeta še več latino norije: že novembra bo Shakira izdala 2. del svoje glasbene "serije". Fijación Oral je med dolgim nastajanjem (prejšnji Shakirin cede, Laundry Service, je izšel leta 2001) prerasel iz enojnega v dvojni album. Pevka, ki na začetku kariere ni govorila niti besedice angleško, je skoraj vsa besedila za ta album napisala prav v tem jeziku. in čeprav nova dvojica albumov še vedno spada v kategorijo latino popa (kar pomeni precejšnjo množico balad), je v Shakirini glasbi zdaj mogoče opaziti tudi veliko drugih elementov, z reggaejem vred.
Zdaj, ko se nam je duet Tortura z Alejandrom Sanzem že usedel v spomin, bo pevka na radijske valove poslala balado No.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje