Nekaj časa je sodelovala z Opero in baletom SNG Maribor, zdaj pa že skoraj desetletje ustvarja v ZDA.
Metropolitanska opera je zmeraj mejnik, tako za obiskovalca kot za ustvarjalce. "Odločna roka Daniele Candillari z dirigentsko paličico iz potencialnega kaosa ustvarja dobrodošel občutek reda", so zapisali v reviji Musical America. Tokrat se bo to zgodilo brez vaje z orkestrom.
"Vaje z orkestrom še nisem imela, tako da bomo videli. Po prvem downbeatu ali se bomo zložili takoj ali pa ne," je povedala. Tik pred pandemijo se ji je zdelo, da je doživela enega od viškov kariere s projektom The Mother of us All (Naša skupna mati), ki ji je, ne da bi se tega takrat zavedala, tlakoval pot do Metropolitanske opere.
"Lansko leto smo ravno na drugem koncu New Yorka delali The Mother of us All, ki je bila kolaboracija z The Juilliard School in newyorško filharmonijo ter Metropolitanskim muzejem. Tako da sem, preden se je vse končalo – je bil to neki vrh, zelo pomembna predstava, zelo dobro sprejeta," opisuje.
Tudi z 31-letnim skladateljem Evridike Matthewem Aucoinom je že sodelovala. "Ja, fantastično delo. Pred kratkim sem prebrala kritiko, v kateri je nekdo opisal celotno predstavo kot film Tima Burtona. Ko sem to prebrala,, sem si mislila, ja, pa je res." Kako to zveni pod taktirko Daniele Candillari, je bilo mogoče prvič slišati v sredo zvečer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje