Jasna Knez si je zamislila gibni del predstave, za katero je glasbo napisala Brina Jež Brezavšček. Foto:
Jasna Knez si je zamislila gibni del predstave, za katero je glasbo napisala Brina Jež Brezavšček. Foto:
Berislav Šipuš
Berislav Šipuš je umetniški direktor Glasbenega bienala Zagreb. Foto: Spletna stran bienala

Glasbeno srečanje v hrvaški prestolnici se je začelo v četrtek. 22. aprila bodo postavitev v gledališču Komedija v Zagrebu predstavili mezzosopranistka Barbara Jernejčič Fuerst, tolkalec Franci Krevh, plesalka Jasna Knez in igralka Astrid Roenig z Dunaja. Predstava je nastajala pod vodstvom skladateljice Brezavščkove, gibni del je ustvarila Jasna Knez, scena in kostumi iz različnih vrst papirja pa so nastali po zamislih likovnice Egle Leban.

Človekov umik v zatočišče
Brina Jež Brezavšček je oblikovala glasbo s pomenskim naslovom Zatočišča. Njen pogled na temo zajema odnos posplošenega človekovega obstoja do stremljenja k umiku v zatočišča, ki se v življenju kažejo kot različne bivanjske oblike. Glasba sega iz svojega prostora zvočne vibracije in se s plesom, igro in vizualnostjo razslojenega prostora uvija v energetsko polje izraza in nagovora poslušalca - gledalca. V devetih poglavjih se odvije pot iskanja popolnosti bivanja.

Zares vsestranska skladateljica
Brina Jez Brezavšček je diplomirana skladateljica in predavateljica za vokalno-instrumentalni pouk. Na Akademiji za glasbo v Ljubljani je diplomirala iz kompozicije, na Filozofski fakulteti pa je študirala muzikologijo. Izpopolnjevala se je na mednarodnih tečajih za klavirsko igro v Pécsu, za kompozicijo v Grožnjanu in Darmstadtu ter za elektroakustično glasbo v Beogradu in Gradcu. Spekter njenega ustvarjanja je širok - med drugim ustvarja orkestralno, zborovsko, vokalno-instrumentalno, komorno, solistično in elektroakustično glasbo. Zatočišča za ženski glas, tolkala, plesalko in igralko, ki jih bodo slišali in videli v Zagrebu, so nastala leta 2004.