Vse se menja, le rožnata barva ostaja zaščitni znak pevke Pink. Foto: EPA
Vse se menja, le rožnata barva ostaja zaščitni znak pevke Pink. Foto: EPA
Ko govorimo o Pink, moramo biti previdni. Pevka namreč tako hitro menja glasbene sloge in svojo podobo, da je lahko vsak podatek, ki ga navedemo o njej, že star. Foto: EPA
Pink - včasih dama, drugič spet razcapano dekle iz sosednje ulice. Foto: EPA

Pop, ki gre hitro v uho, trši rock ritmi in primesi glasbe r'n'b so glavni aduti glasbenice s svojevrstnim slogom, ki bo ljubljansko občinstvo na noge dvignila 15. decembra. Koncert se bo zgodil v okviru promocije njenega četrtega albuma I'm Not Dead. Glasbenica s pravim imenom Alecia Moore je s provokativno pesmijo in videospotom Stupid Girls v kategoriji najboljši popvideo skupaj s Christino Aguilero, Madonno, Nelly Furtado, Shakiro in Wycleaf Jeanom letos nominirana za MTV-nagrado VMA's 06.

Vsak oboževalec je dobrodošel
Za Pink bi skoraj lahko zapisali, da njeno glasbeno udejstvovanje sledi geslu sodobnih političnih strank "catch all parties" oziroma "strank, ki lovijo vse". Glasbe pevke Pink namreč slogovno ni mogoče enoznačno opredeliti. Z vsakim novim albumom - ti so bili do zdaj štirje - namreč pripravi nekaj novega. Med velika imena sodobne popularne glasbe je Pink izstrelil album Missundaztood iz leta 2001, ki ga je Pink začela predstavljati s pesmijo z enakim naslovom. Za uspeh Pink je toliko kot petje in privlačen nastop pevke zaslužno tudi delo skladateljice in pevke Linde Perry, ki je spisala večji del gradiva za omenjeni album in ki je Pink stala ob strani tudi pri naslednjem albumu Try This, za katerega je sicer prispevala le dve skladbi.

Pink prihaja k nam z albumom I'm Not Dead, s katerim nadaljuje svoj ironični posmeh zablodam značilnih predstavnic sodobne družbe. Če se je nekoč norčevala iz srednješolk, ki si za vsako ceno želijo pripadati "elitni kliki navijačic", se danes v uspešnici Stupid Girls norčuje iz žensk, ki so za videz po meri sodobnih smernic pripravljene žrtvovati tudi svoje zdravje. I'm Not Dead je tako znova vzpostavil staro podobo Pink, ki je nekoliko zbledela po izidu manj uspešnega albuma Try This.

Kdo razume Pink?!
Sicer pa Pink nikoli ne moremo priti do dna. Nihče je ne more povsem razumeti. Obenem se namreč norčuje iz zmot današnjih deklet, v drugem trenutku pa se odloči za poslovno sodelovanje z Britney Spears, pravzaprav glasnico te "zablodele" generacije. A ravno ta kotradiktornost v glasbenem in besedilnem izrazu je verjetno tisto, kar je svojevrstna posebnost in zato tudi "tržna prednost" Pink.