Prag svetovne slave je prebil leta 1955, ko je bila krstno izvedena njegova kantata Le Marteau sans Maitre. Delo, ki ga odlikuje izredna matematična urejenost, je bilo kmalu po 1. izvedbi priznano za glavni skladateljski dosežek "nove" klasične glasbe.
Če si nezadovoljen, naredi sam
Francoski skladatelj se je uveljavil tudi kot dirigent. Če verjamemo njegovim besedam, se je odločil za dirigentsko kariero zgolj zaradi nezadovoljstva z interpretacijami lastnih del pod vodstvom drugih dirigentov.
Kot vodja glasbenikov si je ugled začel graditi v nemškem mestu Baden-Baden, znanem predvsem po prestižnih zdraviliških središčih, kjer je vodil simfonični orkester mestnega radia. Pot ga je pozneje vodila v London, in sicer na čelo simfonikov BBC-ja, načeloval pa je tudi newyorškemu filharmoničnemu orkestru.
Francoz pod nemškim vplivom
Čeprav rojeni Francoz pa se je Boulez po prihodu v Baden-Baden povsem zaljubil v nemško kulturo in ravno nemška glasbena zgodovina je tudi močno vplivala na njegove skladateljske podvige. Teh pa ni ravno veliko.
Boulez sicer velja za enega najbolj prodornih skladateljev nove dobe, vendar je večina njegovih del nedokončanih in še čakajo na posege drznih mladih glasbenih ustvarjalcev, ki jih bodo spravili na oder.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje