Organizatorji Montreux Jazz Festivala (MJF) so pojasnili, da so s podjetjem Qello Concerts sklenili dogovor o prenosu koncertov v živo, kar jim bo omogočilo kombiniranje koncertov v živo na spletu in digitalnih projektov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Spodbujanje svežih glasbenih imen prek digitalnih vsebin
"Pretakanje glasbe je ključno za nadaljnji uspeh festivala. Če ljudje ne bodo mogli priti na festival, jim ga bomo pripeljali mi," je povedal Nicolas Bonard, vodja podjetja Montreux Media Ventures. Snujejo pa tudi novo blagovno znamko MJF Spotlight, ki bo namenjena spodbujanju novih talentov prek digitalnih vsebin.
Festival z več kot polstoletno tradicijo glasbenega dogajanja na obali Ženevskega jezera je skozi leta postal magnet tako za velika imena, kot vzhajajoče zvezde. Čeprav se sčasoma širi nabor glasbe, ki jo ponuja, še zmeraj ohranja oznako "džezovski". Na MJF-ju so med drugim nastopila tudi imena, kot so Johnny Cash, Deep Purple, Prince in Nick Cave.
Festival se je k hibridnemu modelu s poudarkom na digitalnih vsebinah sicer začel premikati že leta 2019, zdajšnja pandemija pa je vodstvo prisilila k prvi odpovedi festivala v njegovi zgodovini in tovrstna prizadevanja le še pospešila.
55. džezovski festival v Montreuxu bo potekal med 2. in 17. julijem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje