Pisalo se je leto 2010, ko je na festivalu na obali Ženevskega jezera nastopila tudi ena vodilnih sopranistk na svetu Jessye Norman (1945‒2019). Foto: EPA
Pisalo se je leto 2010, ko je na festivalu na obali Ženevskega jezera nastopila tudi ena vodilnih sopranistk na svetu Jessye Norman (1945‒2019). Foto: EPA

Organizatorji Montreux Jazz Festivala (MJF) so pojasnili, da so s podjetjem Qello Concerts sklenili dogovor o prenosu koncertov v živo, kar jim bo omogočilo kombiniranje koncertov v živo na spletu in digitalnih projektov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Plakat letošnjega fetivala. Foto: Montreux Jazz Festival
Plakat letošnjega fetivala. Foto: Montreux Jazz Festival

Spodbujanje svežih glasbenih imen prek digitalnih vsebin
"Pretakanje glasbe je ključno za nadaljnji uspeh festivala. Če ljudje ne bodo mogli priti na festival, jim ga bomo pripeljali mi," je povedal Nicolas Bonard, vodja podjetja Montreux Media Ventures. Snujejo pa tudi novo blagovno znamko MJF Spotlight, ki bo namenjena spodbujanju novih talentov prek digitalnih vsebin.

Festival z več kot polstoletno tradicijo glasbenega dogajanja na obali Ženevskega jezera je skozi leta postal magnet tako za velika imena, kot vzhajajoče zvezde. Čeprav se sčasoma širi nabor glasbe, ki jo ponuja, še zmeraj ohranja oznako "džezovski". Na MJF-ju so med drugim nastopila tudi imena, kot so Johnny Cash, Deep Purple, Prince in Nick Cave.

Festival se je k hibridnemu modelu s poudarkom na digitalnih vsebinah sicer začel premikati že leta 2019, zdajšnja pandemija pa je vodstvo prisilila k prvi odpovedi festivala v njegovi zgodovini in tovrstna prizadevanja le še pospešila.

55. džezovski festival v Montreuxu bo potekal med 2. in 17. julijem.