Ko se je v petek pojavila na festivalu, Fonda ni poskušala skriti svojih občutkov do oseb, kot sta Jean-Luc Godard in Robert Redford, poroča revija Deadline.
"Bil je odličen filmski ustvarjalec," je o Godardu dejala Fonda. "Snamem kapo. Odličen filmski ustvarjalec. Ampak kot moški? Žal mi je. Ne, ne." Od lani pokojni francosko-švicarski režiser je zaznamoval film v šestdesetih letih prejšnjega stoletja, ustvaril pa je filme, kot so Do zadnjega diha, Prezir in Nori Pierrot.
Leta 2018 je bil nazadnje navzoč na canskem festivalu, ko je prek spleta predstavil svoj najnovejši film Le Livre d’Image (Knjiga slik), kolaž odlomkov in podob, podloženih z naracijo in glasbeno podlogo ter dialogi, ki načenjajo politične in filozofske ideje. V Cannesu so mu zanj podelili prvo "posebno zlato palmo" v zgodovini festivala.
Dobitnica oskarja ni v podrobnosti pojasnila svojih slabih izkušenj z Godardem, je pa bila bolj natančna, ko je beseda nanesla na Roberta Redforda, piše IndieWire. Fonda se je zazrla v preteklost v sodelovanja z Redfordom pri štirih filmih, začenši s filmom Bosonoga v parku iz leta 1967.
Rekla je, da je bila "zaljubljena" v čednega slavnega igralca, ko ga je prvič srečala, vendar je ugotovila, da "ima samo težave z ženskami". Ko sta leta 2017 snemala film Our Souls at Night, se je naučila "ravnati z njim."
"Vedno je slabe volje in vedno sem mislila, da je to moja krivda," je povedala o sodelovanju z Redfordom. "Zadnji film, ki sem ga posnela z njim, je bil pred šestimi leti. Kaj sem bila, stara okoli 80 let ali nekaj podobnega. In končno sem vedela, da sem odrasla. Ko je slabe volje prišel na snemanje s triurno zamudo, sem vedela, da nisem kriva jaz."
Igralka ni prvič izrazila svojih zamer do mrtvih francoskih filmskih ustvarjalcev. Nedavno se je spomnila, da jo je René Clément neprimerno snubil med produkcijo filma Joy House iz leta 1964. Fonda trdi, da je režiser poskušal spati z njo pod krinko igralskega procesa, vendar je to zavrnila tako, da se je pretvarjala, da ne govori francosko.
"No, hotel je iti z menoj v posteljo, ker je rekel, da mora lik v filmu doživeti orgazem in da mora videti, kakšni so moji orgazmi," je rekla. "To je rekel v francoščini, jaz pa sem se delala, da ne razumem."
Fonda je v Cannesu sicer podelila najprestižnejšo nagrado, zlato palmo, dobil pa jo je Anatomy of a Fall francoske režiserke Justine Triet, ki je v zahvalnem govoru kritizirala "represijo" Emmanuela Macrona med protesti proti pokojninski reformi.
V filmu Anatomy of a Fall je v vlogi vdove, obtožene umora svojega moža, zaigrala nemška igralka Sandra Hüller. Justine Triet je šele tretja ženska, ki je v Cannesu prejela glavno nagrado, poleg Jane Campion in Julie Ducournau.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje