Ustanovitelj in idejni oče tehnološkega podjetja Apple, ki je ustvaril kultne digitalne blagovne znamke, tudi po smrti navdihuje s svojim življenjem. Tehnološka in estetska dovršenost izdelkov ter prodorna vizija in pogumen ter nekonvencionalen poslovni pristop so tiste ključne točke, zaradi katerih danes vsi vedo, kdo je Steve Jobs. Kot nadarjen mislec, močna ustvarjalna osebnost in modna ikona informacijske dobe je brezkompromisno in z zanosom sledil svojim idejam ter povzročil revolucijo v šestih industrijah: na področju osebnih računalnikov, risanih filmov, glasbe, telefonov, tabličnih računalnikov in digitalnega založništva, so zapisali pri založbi Učila International, ki je že v nekaj mesecih po izidu biografije poskrbela za slovenski prevod.
Jabolko in Jobs – sinonim inovativnosti in vizije
Kljub gospodarski in svoji osebni krizi je Jobs dosegel, da je "zagrizeno jabolko" postalo sinonim inovativnosti in vizije. A kdo je bil ta mojster javnega nastopanja in predstavitev in kaj ga je gnalo, je vprašanje, ki črviči marsikoga, ki z naklonjenostjo ali zavistjo zre na Jobsov uspeh. Zato je njegovo življenje tudi kmalu po smrti postalo vsebina biografij, stripov in gledaliških predstav. Isaacsonova biografija naj bi veljala za eno bolj verodostojnih, saj je nastala na podlagi več kot 40 avtoriziranih pogovorov z Jobsom, pa tudi z več kot sto družinskimi člani, prijatelji, nasprotniki, tekmeci in sodelavci.
Jobs v Isaacsonovi biografiji odkrito in včasih brutalno spregovori o ljudeh, s katerimi je delal in s katerimi je tekmoval. Tudi oni so ponudili neolepšan pogled na njegove strasti, demone, stremljenje po popolnosti, hotenja, umetniški čut, predrznost in obsedeno željo po nadzoru, ki so oblikovali njegov pristop k delu in močno vplivali na inovativne izdelke.
Prodajna uspešnica in "uspešnica v hitrostnem prevodu"
Zgradil je podjetje, v katerem je domišljijo združil z izjemnimi tehnološkimi dosežki. Njegova zgodba, podana v pričujočem življenjepisu, je polna lekcij o iznajdbah, značaju, vrednotah in vodstvu. Biografija, ki je izšla konec lanskega oktobra, je po svetu že dosegla izjemen prodajni uspeh in bila najbolj prodajana poslovna knjiga v Veliki Britaniji v lanskem letu. Knjigo so prevedli Samo Kuščer, Matej Frece in Urška Pajer, v prvi nakladi slovenske izdaje pa so natisnili tisoč izvodov.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje