Italijanska filmska diva, ki je 20. septembra praznovala 80 let, se je na snemanju v Španiji zapletla v strastno afero z Grantom. V avtobiografiji, ki bo izšla 4. novembra, igralka menda razkriva do zdaj javnosti skrite podrobnosti tega, kako se je od nje trideset let starejši, takrat že tretjič poročeni igralec na vse pretege naprezal, da bi jo osvojil.
V prvi knjigi avtobiografije, ki jo je sklenila napisati, ko je v svoji hišici v Švici odkrila celo skladišče starih pisem in spominkov, se Lorenova spominja, da ji je Grant predlagal, da bi skupaj molila za namig iz nebes, ali naj zapustita svoja partnerja. Vsak dan ji je pošiljal rože in poduhovljena, obožujoča pisma. "V mojih molitvah boš. Če boš delala in molila z menoj, za isto stvar in z istim ciljem, bo vse dobro in življenje bo lepo."
Ponti ali Grant?
Lorenova je bila takrat tik pred tem, da se poroči s filmskim producentom Carlom Pontijem - odločitev, ki bo vplivala tako na njeno zasebno kot tudi na poklicno življenje. Ravno takrat - med snemanjem romantične drame iz časov napoleonskih vojn, The Pride and the Passion - jo je snubil tudi Grant. V knjigi bodo menda izšle tudi fotografije drugih njegovih ljubezenskih sporočil, denimo: "Oprosti mi, drago dekle. Preveč pritiskam nate. Moli - in tudi jaz bom - do naslednjega tedna. Zbogom Sophia. Cary."
Sofia Villani Scicolone se je rodila v Pozzuoliju, revnem mestecu blizu Neaplja; v avtobiografiji Yesterday, Today, Tomorrow bo popisala predvsem svoja zgodnja leta pomanjkanja in stiske. Ko je bila najstnica, je bila tako drobna, da se je je prijel vzdevek "Zobotrebec"; celo v bližini nastanjene ameriške vojake je morala moledovati za hrano. Pozneje je pozirala fotografom v Rimu in se udeležila lepotnega tekmovanja, ki jo je okronalo za "kraljico morja" (La Regina del Mare). Nanjo je postal pozoren 22 let starejši Carlo Ponti, ki se je prelevil v njenega mentorja, režiserja in pozneje tudi moža; poročena sta bila dolgih 40 let.
Zapustiti Italijo? Nikoli.
V nekem intervjuju pred dvema letoma je Lorenova priznala, da je v tistem času iskala očetovsko figuro - a ne kar kogar koli: "Morala sem se odločiti; Carlo je bil Italijan, bil je del mojega sveta. Vem, da je bila to zame prava odločitev. Takrat nisem ničesar obžalovala, zaljubljena sem bila v svojega moža. Do Caryja sem bila ljubeča, ampak imela sem 23 let. Nisem se mogla odločiti, da se bom poročila z velikanom iz tuje dežele in zapustila Carla. Nisem hotela tako velike spremembe."
Toda skušnjava ji ni izginila izpred oči. Leta 1958 so se tabloidi razpisali o Grantu in Lorenovi, ki sta takrat skupaj nastopala v romantični komediji Houseboat (v filmu bi morala igrati Grantova žena, Betsy Drake, a so jo zaradi njunega krhajočega se zakona zamenjali z Italijanko). Med igralcema je bilo na snemanju menda toliko spolne napetosti, da se je režiser Melville Shavelson pritoževal, da otežujeta delovni proces.
Naslov avtobiografije - Včeraj, danes, jutri - si je Lorenova izposodila od filma Vittoria de Sice, v katerem je igrala tri vloge. Gre za zbirko "neizdanih spominov, zanimivih anekdot, majhnih skrivnosti - vsega, kar je bil skrito v po naključju najdeni škatli, zakladnici spominov, dogodivščin in izkušenj".
V tej škatli so se menda skrivale fotografije, pisma in sporočilca od Franka Sinatre, starega prijatelja, pa še od Audrey Hepburn, Richarda Burtona in Marcella Mastroiannija.
Zavrnila tudi Marlona Branda
Brez dlake na jeziku igralka popisuje tudi, kako ostro je morala na snemanju filma A Countess from Hong Kong zavrniti osvajanja Marlona Branda. "Kar naenkrat so bile njegove roke na meni. Popolnoma mirno sem se obrnila in pihnila vanj kot mačka, ki jo je nekdo narobe pobožal. 'Nikoli več si ne drzni česa takega. Nikoli!' Takrat se je zdel majhen, nemočen, skoraj žrtev lastne razvpitosti. Nikoli več ni ničesar poskusil, bilo pa je od takrat naprej zelo težko delati z njim."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje