Zanimajo ga gibljive podobe – tudi kadar gre za sliko, je v središču njegovega fokusa rekonstrukcija specifičnega filmskega trenutka nečesa, kar ni eksplicitno prikazano, je pa implicitno navzoče. Gre torej za neke vrste medprostore, ki so bili tudi navdih za naslov razstave. Postavitev odpirajo danes ob 19.00, na ogled pa bo do 5. maja.
Robert Černelč pri svojem delu združuje medij slikarstva, videoumetnosti in medij filmskega ustvarjanja. Delovanje širi tudi na področja scenografije in scenaristike. Kot je ob razstavi zapisal kustos Sarival Sosič, se umetnik že nekaj let ukvarja z vprašanji, kako vnesti v likovne podobe bistvene sestavine oziroma prvine filma, kako preplesti slikarstvo in film ter kako vsebino najprej časovno razčleniti in likovno zapisati ter nato uglasiti v osebnoizpovedno likovno pripoved.
Zanimajo ga gibljive podobe, ob katerih se odpira razmislek o sodobni recepciji. To dosega z neke vrste dekonstrukcijo filma.
Umetnika posebej zanima nepredvidljivo in nestabilno razmerje med gledalce in umetnikom. "Na zadnjih slikah so v ospredju motivi čakanja, opazovanja, stanja, zrenja, neke vrste stanja zaustavljene in preusmerjene pozornosti, ki je v postdigitalni dobi fragmentirana na multiple "ekrane". Ne zanima ga pikselacija, ampak vstop v digitalno drobovje slike, kjer je konkretnost podana kot abstraktna informacija," preberemo ob razstavi.
Temeljit vpogled v likovno delovanje, vpogled ali ustvarjalen vstop v sliko in nato njeno barvno izbiro ter kompozicijsko ureditev in še motivno vsebinsko uglašenost so povezani z združevanjem ali razčlenjevanjem gibljivih podob, ki jih ustvarjata film in video in kjer se motivi in vsebine gradijo z odnosi ali razmerji čutnih in miselnih nasprotnosti, kot so vidno-nevidno, blizu-daleč, zunaj-znotraj, ujeto-neujeto, odkrivanje-prikrivanje, poznano-nepoznano in še številna in drugačna nasprotja, ki jih umetnik likovnomiselno razgrajuje in občuteno oblikuje v likovno urejene sisteme, je zapisal Sosič.
Celovit izbor slikarskih in video-filmskih del na razstavi je usmerjen v motivno vsebinsko in tehnično formalno izrazite in temeljne linije, ki utrjujejo in poudarjajo vse pomembne značilnosti Černelčeve slikarske in video-filmske poetike, še beremo v kustosovem zapisu.
Robert Černelč se je rodil leta 1970 v Murski Soboti. Leta 2001 je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani diplomiral iz slikarstva in videa ter pozneje tudi magistriral iz slikarstva. Na Akademiji za gledališče, režijo, film in televizijo v Ljubljani je magistriral iz filmske režije. Razstavlja od konca 90. let 20. stoletja, poleg samostojnih razstav pa se je udeležil več domačih in tujih skupinskih projektov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje