Razstavo, ki jo odpirajo danes in bo na ogled do 19. oktobra, je kipar naslovil Skotom – ta izhaja iz besede Scotoma, ki v grščini pomeni temo ali slepoto, označuje pa tudi delno slepoto vidnega polja in socialno slepoto, s čimer so povezani predsodki in nevednost. Postavitev tako obiskovalce vabi k poglobljenemu razmisleku o percepciji, družbeni slepoti in vlogi opazovalcev.
Razstavljena dela so izdelana iz različnih materialov, od lesa do keramike, gledalca pa postavljajo v položaj, v katerem mora razumeti kompleksnost in procese, ki vodijo v nastanek umetniškega dela.
Čeprav je pogosto označen kot nepolitični umetnik, Bratuša v svojih delih odpira vprašanja, ki izzivajo družbeno normo in vabijo k dejavnemu sodelovanju opazovalca. Kipar s svojo umetnostjo "razkriva arkano – skrito vednost, ki presega zgolj estetsko doživetje in se dotika globljih vprašanj o našem odnosu do sveta, tehnologije in narave", je ob razstavi zapisal Darij Zadnikar.
Akademski kipar Mirko Bratuša, rojen leta 1963 v Negovi, je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (ALUO) končal specialistični študij kiparstva pri Luju Vodopivcu. Od leta 1997 poučuje kiparstvo in keramiko na oddelku za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete v Ljubljani.
Uvršča se med prepoznavne slovenske sodobne kiparje; izstopa z raznolikim izborom kiparskih tehnik in materialov. S svojimi deli preseneča, navdušuje in pogosto šokira gledalce. Njegov kiparski opus zaznamujejo alegorične upodobitve s satirično ostjo, ki pogosto izražajo ironično-kritičen, celo provokativen pogled na aktualno družbeno stvarnost in človeško naravo, so še zapisali v Galeriji Bažato.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje