Besedilo o bolečini in osamljenosti mame, ki se spopada s sindromom "praznega gnezda", je na oder postavil režiser Ivica Buljan v koprodukciji s Prešernovim gledališčem Kranj.

Kot so zapisali v gledališču, Zeller na stilno prepoznaven in izpiljeno minimalističen način, s skopimi, a enigmatično dvoumnimi stavki v tekočem dialogu, predvsem pa z neprestanim spreminjanjem perspektive izrekanja "objektivne resnice" razgrinja pred gledalci čustveno izvotljene odnose v družini, katerih posledica so mamina osamljenost, njeno boleče spopadanje s sinovim odhodom od doma in slutnja moževega varanja oziroma njegova čustvena odsotnost. Avtor se spretno poigrava z realnostjo izrečenega, ki jo gledalec po koščkih sestavlja iz prizora v prizor skozi labirint mamine stiske. Zeller preigrava najrazličnejše variacije dialogov med akterji drame o razpadu družine in posledično o "razpadu psihe" oziroma nevzdržni čustveni razrvanosti naslovne junakinje.

Režiser je besedilo označil za črno farso, ki "prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev".

V predstavi nastopajo Darja Reichman, Borut Veselko, Blaž Setnikar in Doroteja Nadrah.
Pisatelj, dramatik in režiser Zeller je zaslovel z romani, širše mednarodno priznanje pa je dosegel z gledališkimi deli. Leta 2010 je z besedilom Mama začel ustvarjati družinsko trilogijo Mama, Oče in Sin. Po Očetu je režiral tudi istoimenski film, za katerega je lani prejel oskarja za najboljši scenarij, Anthony Hopkins pa oskarja za najboljšega igralca.