V zasledovanju temeljnih tem duhovnosti je McGill našel prostor, v katerem se srečajo posameznikova in kolektivna čustva, zgodbe in neizgovorljive resnice v nenehnem dialogu z gibanjem, s plesom, z nevidnimi tokovi, ki oblikujejo naš notranji svet, so zapisali v CD-ju. Glasba v povezavi s plesom je bila vedno najčistejši izraz človeškega duha, način, kako premostimo tišino in naselimo čas, so dodali.

Dokler poslušamo in ustvarjamo glasbo ter negujemo pristno glasbeno komuniciranje, ohranjamo možnost, da zares živimo, saj je bila glasba vedno človeški način preživetja, je zapisal glasbenik. Zanj je glasba odmev življenjske energije, spominov na minulo, manifestacija tega, kar bi sicer ostalo neizrečeno ali pretežko za prenašanje. Po njegovem mnenju nam glasba omogoča, da doživimo, kar bi sicer ostalo nedosegljivo ali neznosno. Namen njihovega projekta je občutke ob glasbi deliti naprej.

Poleg slovenske umetnice, plesalke in koreografinje Urške Centa pri projektu sodelujejo tudi seviljska glasbenika, saksofonist Bernardo Parillo in pianist Chiqui Cienfuegos, madridski kitarist Alvaro del Valle in slovenski kontrabasist Jošt Lampret.

Kot so zapisali v CD-ju, so desetletja umetnikovega glasbenega delovanja zgradila glasbeni um, v katerem se mladostniška pretencioznost in želja po dokazovanju umakneta modrosti in nadgradita v čisto sposobnost združevanja globoke čustvene izraznosti z glasbeno sofisticiranostjo.

Guillermo McGill (1965) je bobnar, tolkalec, profesor, skladatelj in producent. Doslej je sodeloval z nekaterimi najvidnejšimi umetniki iz sveta jazza in flamenka, kot so Enrique Morente, Dave Liebman, Tete Montoliu, Juan Manuel Canizares in John Abercrombie. Izdal je sedem albumov kot vodilni glasbenik in sodeloval pri več kot 80 snemanjih kot spremljevalni glasbenik. Od leta 2005 poučuje na španski glasbeni šoli Musikene. Napisal je tudi priročnik Flamenco Jazz - Real Book.

Cikel Noches de tablao predstavlja umetnost sodobnega flamenka. Oblikujejo ga interdisciplinarni umetniški dogodki, ki temeljijo predvsem na živi povezavi glasbe in plesa, ter spremljevalni program izobraževalnih in teoretskih vsebin. Program gradi medkulturni lok med tujimi in domačimi ustvarjalci, ki vzpostavljajo dialog med umetniško prakso flamenka in drugimi glasbenimi žanri ter predstavljajo nove ustvarjalne pristope h glasbeni, plesni in performativni umetnosti. Od nastanka leta 2017 daje prostor najnovejšim umetniškim projektom, ki temeljijo na žanrski presečnosti, in ponuja širok razpon sodobnih izraznih form, so še zapisali v Cankarjevem domu.