Ustvarjalca začenjata svojo odrsko sinergijo z odrskim projektom, ki prepleta elektronsko in akustično glasbo s plesom in njegovim zvokom, so zapisali v Cankarjevem domu (CD).
Začetno točko "iščeta v dimenzijah odnosa med gibom in zvokom v prostoru, pri tem pa snujeta niz dotakljivih in stvarnih občutij, oblik in atmosfer, ki hkrati ohranjajo svojo skrivnostnost in nevidnost. Njuna človeška figura v razvoju odrskega doživetja skladišči neštete načine obstoja in se poigrava z mislijo o sprehodu po robu definicij – plesa, glasbe, žanra in formata," so še zapisali v CD-ju.
Na pragu nevidnega "so zvoki in podobe v preseku časa in prostora, vznemirljive čutne in občutljive impresije v spoju dveh ustvarjalcev iz dveh različnih svetov, ki vsak s svojega oddaljenega balkona strmita proti skupni samoti," še med drugim piše v opisu projekta umetnikov.
Projekt je nastal v produkciji Zavoda NEST v okviru cikla Noches de Tablao. Znotraj tega cikla se predstavljajo umetniške iniciative na področju flamenka, ki med seboj prepletajo disciplini žive glasbe in plesa. Oblikujejo ga vrhunski umetniki, ki svoja sodelovanja snujejo posebej za gostovanje v ciklu.
Program gradi medkulturni lok med tujimi in domačimi ustvarjalci, ki vzpostavljajo dialog med flamenkom in drugimi umetniškimi žanri in predstavljajo nove ustvarjalne pristope h glasbeno-plesno-performativnemu izražanju. Nastal je pod vodstvom Urške Centa in je od leta 2017 potekal v neodvisnem butičnem gledališču Pocket Teater. Od lani glavni program poteka v koprodukciji s Cankarjevim domom, spremljevalni program pa v obliki koncertov, predavanj in delavnic poteka po več institucijah po Sloveniji, še piše v napovedi.
Urška Centa (1993) je plesalka, koreografinja, glasbena ustvarjalka in pedagoginja, ki za ustvarjalno izhodišče jemlje umetnost flamenka. Nekaj let se je izobraževala na madridskih akademijah flamenka. Lani je na Akademiji za ples AMEU v Ljubljani diplomirala iz sodobnega plesa in koreografije. Kot eno redkih slovenskih plesnih ustvarjalk jo zaznamuje njeno sočasno delovanje na področju glasbe, piše portal Sigledal.
Jure Pukl (1977) velja za enega najustvarjalnejših saksofonistov mlajše slovenske džezovske generacije. Študiral je na Dunaju, v Haagu, Bostonu in magistriral na Glasbeni akademiji v Gradcu. V svoji karieri je igral z zvezdami, kot so Dave Liebman, Branford Marsalis, Esperanza Spalding, George Lewis, Maceo Parker, Vijay Iyer, Jeff Tain Watts. Posveča se sodobnim interpretacijam džeza. Izdal je več avtorskih zgoščenk, ki so bile dobro sprejete. Leta 2015 je prejel nagrado Prešernovega sklada.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje