Kiparska postavitev, ki jo je Hartman pripravil posebej za omenjeno trebanjsko galerijo, je na ogled do 18. maja.

Koščki na začetku razstave delujejo kot prehod oziroma vrata, ki obiskovalcu odstrejo razstavo in skozi to tudi ustvarjalčevo življenje, so sporočili iz galerije.

Gre za izdelke oziroma svojevrstne mozaike iz odpadnega in naplavljenega lesa ter drugega gradiva, avtor pa z njimi odstira tančice najintimnejših trenutkov in se hkrati sprašuje o smiselnosti ustvarjanja.

Hartman gradivo za svoje asemblaže nabira v gozdovih, v starih hišah, večinoma pa ob obali. Uporablja tudi kameni grušč, prodnike, že obdelan les, koščke stekla, železo oziroma predmete, "ki so v preteklosti doživeli neko drugo uporabo".

Zlaga predmete, ki jih je človek že zaznamoval. Z njihovo umestitvijo v nove celote pa jih preobraža in jim podeljuje nov pomen. Hartman tako povezuje preteklost in sedanjost ter spodbuja k razmisleku o odnosu z naravo, so še zapisali v trebanjski samorastniški galeriji.

Tomaž Hartman, sicer univerzitetno diplomirani inženir gozdarstva, se je rodil leta 1957. Z mozaiki se ukvarja od leta 2006. Kot zmagovalca trebanjskega 53. Mednarodnega tabora likovnih samorastnikov so ga zdaj v galeriji nagradili s samostojno razstavo.