Predstava Muzikal Broadway je tako v Ljubljani kot v Zagrebu naletela na porazne kritike in ogorčne odzive gledalcev. Foto: Cankarjev dom
Predstava Muzikal Broadway je tako v Ljubljani kot v Zagrebu naletela na porazne kritike in ogorčne odzive gledalcev. Foto: Cankarjev dom

Prvič v zgodovini obiskov CD bom zahtevala vrnitev denarja za vstopnice!!

Katja, 7. 11. 2009, spletna stran CD-ja
Muzikal Broadway
V inšpekcijskem postopku je bilo ugotovljeno, da je za oglaševanje predstave Muzikal Broadway odgovoren Zavod Nostalgija oz. g. Boštjan Troha kot direktor zavoda. V zvezi z oglaševanjem navedene predstave so ugotovili zavajajoče oglaševanje in so zato prekrškovno ukrepali zoper kršitelja z izrekom predpisanih glob. Odločba je bila izdana in poslana dne 22. 12. 2009. Do danes še niso prejeli dokazila o njeni vročitvi. Odločba zato še ni pravnomočna, saj ima Zavod Nostalgija po vročitvi odločbe možnost vložitve zahteve za sodno varstvo, piše na spletni strani ZPS-ja. Foto: Cankarjev dom

Cankarjev dom & Mojca Horvat, nas imate za naivne bedake? V CD smo navajeni vrhunskih predstav, ne pa komercialnih "nategov". Naredila bom vse, kar je v moji moči, da mi povrnete denar za mastno preplačane vstopnice!!

Andreja, 7. 11. 2009, spletna stran CD-ja

Petje je slabo, brez energije, band iz kamp terase v Istri, ples pa zgolj show, brez tehnike in kakovosti. In 45 EUR za tole je predrznost.

ursap, 7. 11. 2009, spletna stran CD-ja

"Velik oder, 40-članska zasedba, velika imena, petje v živo, vrhunske plesne koreografije, bogata scenografija, kostumografija ..." Obetal se je spektakel. Zgodilo se je razočaranje. "V kulturni hram prestolnice prihaja vrhunski plesno-glasbeni dogodek, ki ga ljubitelji dobrih muzikalov vsekakor ne smejo zamuditi," so predstavo Muzikal Broadway napovedovali organizatorji - Zavod Nostalgija -, ki so dogodek pripravili skupaj s priznano slovensko koreografinjo Mojco Horvat in gosti.

A "ljubitelji dobrih muzikalov" so bili po ogledu "spektakla" razočarani. Tako razočarani, da so vložili pritožbo na Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS), ki jim je svetovala prijavo na Tržni inšpektorat ter pritožbo organizatorju in zahtevo povračila kupnine ali znižanje kupnine, ker je bila izvedba predstave drugačna od oglaševane.

M. Horvat: "Zaupam v naše institucije"
Tržni inšpektorat je zdaj ugotovil zavajajoče oglaševanje. Zaradi omejene pristojnosti inšpektorata potrošnikom ostaja le sodna pot za povračilo kupnine za karte. Za komentar na ugotovitev inšpektorata smo prosili Mojco Horvat, ki pa zadeve ni želela komentirati, saj je trenutno v Beogradu in, kot je povedala za MMC, uradno ni dobila še nobenega obvestila. Dodala pa je, da "zaupa v naše institucije". Na Zavodu Nostalgija nam za komentar ni uspelo priklicati še nikogar.

"Gallusova dvorana Cankarjevega doma bo na velikem odru gostila vrhunec izvirnih ameriških broadwayskih muzikalov, uspešnice: MAČKE, PLES VAMPIRJEV, LASJE, KABARET, PLES V DEŽJU, CHICAGO. Velik oder, 40-članska zasedba, velika imena, orkester in petje v živo, vrhunske plesne koreografije, bogata scenografija, kostumografija in vse drugo so vodilo, da v enem večeru doživimo vrtiljak najboljših broadwayskih predstav, spoznamo njihovo vsebino, protagoniste, glasbene uspešnice ...., vse to v živo in z energijo plesno-pevskega ansambla in glasbenega orkestra, ki goji muzikal že od rane mladosti, ter da MUZIKALA BROADWAY zagotovo ne smete zamuditi," so napovedovali organizatorji.

ZPS: "Potrošniki so bili zavedeni"
Potrošniki pa so bili nezadovoljni s predstavo, ker je bila oglaševana kot veliki spektakel, pa tudi visoka cena (45 evrov za vstopnico) je potrjevala pričakovanje, da bodo predstavo izvajali priznani tuji izvajalci. Vendar se je dejanska izvedba predstave po izjavah potrošnikov bistveno razlikovala od oglaševanega, so zapisali na spletni strani ZPS-ja.

Zgovorni so tudi komentarji, ki so se po muzikalu kot plaz usuli na spletno stran Cankarjevega doma. Takšen je tudi naslednji, ki ga je 6. novembra - takoj po predstavi - objavila uporabnica Tina: "Kako si upate računati 45 evrov za takšno amatersko predstavo?! Brez prave scene, tonske usklajenosti, z nezaslišanimi back vokali ... Da o neprimernih slikah v ozadju ne govorim. Razočaranje popolno! Predstava se niti slučajno ne more kosati s "pravimi musikli" v Mestnem gledališču ter drugod, kjer so z razliko od teh, pevci celo izšolani za svoje vloge! Od Cankarjevega doma bi vsekakor pričakovali več, še posebej od takšnega oglaševanja. Predlagam, da predstavo poimenujete "ples na back vokale", ne pa z besedo musikal, ki pa ta predstava vsekakor ni bila!" Nekaj komentarjev objavljamo še v okvirjih na desni, ostale pa najdete tukaj.

"Običajno je težko dokazovati, da je izvedba tako slaba, da ima potrošnik pravico zahtevati povrnitev ali znižanje plačila vstopnice. Vendar pa v tem primeru, tudi glede na sporočilo Cankarjevega doma o spornosti oglaševanja muzikala, ocenjujemo, da so bili potrošniki zavedeni o značilnostih same predstave in da so utemeljeno pričakovali drugačno predstavo," je še ugotovila ZPS.

Potrošnikom so svetovali tudi, naj podajo prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki je po Zakonu o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami pristojen, da odloči, ali gre v tem primeru za zavajajoče oglaševanje. In, kot so odločili, je šlo.

"Kulturna sramota" tudi v Zagrebu
Predstava muzikal Broadway je 13. decembra gostovala tudi v Zagrebu, kjer je naletela na podoben odziv kot v Ljubljani. Na spletni strani Muzika.hr je zgovoren že naslov recenzije predstave: Smeti pod krinko Broadwayja (Smeće pod krinkom Broadwaya), v članku pa Igor 'Yuri' Jurilj piše o "kulturni sramoti".

"Dve razprodani predstavi pod krinko bombastičnih medijskih zapisov o vrhunski produkciji, scenografiji in glasbi od navedenega občinstvu niso ponudile nič razen frustracij zaradi resnično zapravljenega denarja za drage vstopnice za dveurni odmerek amaterizma s slabim ohranjevalnikom zaslona v ozadju," nadaljuje avtor recenzije in zaključi: "Vsaj iz spoštovanja do občinstva bi bilo zaželeno prej povedati, za kaj gre. Sramotno."

Prvič v zgodovini obiskov CD bom zahtevala vrnitev denarja za vstopnice!!

Katja, 7. 11. 2009, spletna stran CD-ja

Cankarjev dom & Mojca Horvat, nas imate za naivne bedake? V CD smo navajeni vrhunskih predstav, ne pa komercialnih "nategov". Naredila bom vse, kar je v moji moči, da mi povrnete denar za mastno preplačane vstopnice!!

Andreja, 7. 11. 2009, spletna stran CD-ja

Petje je slabo, brez energije, band iz kamp terase v Istri, ples pa zgolj show, brez tehnike in kakovosti. In 45 EUR za tole je predrznost.

ursap, 7. 11. 2009, spletna stran CD-ja