Cluga, v Mariboru je pred dnevi prvič predstavil Pret-a-porter, projekt, ki ga je ustvaril skupaj z Milkom Lazarjem, poznamo tudi kot "projektanta" Arhitekture tišine (po velikosti je bil to do zdaj njegov najambicioznejši projekt, kot je potrdil tudi v spletnem klepetu), predstave, v kateri mu je uspelo prvič združiti glasbenike in plesalce obeh slovenskih operno-baletnih gledališč. Pret-a-porter, na katerega je ponosen tudi zato, ker je tako nenavaden, pa še letos prihaja tudi v Ljubljano, je klepetalcem zagotovil Clug, ki se najraje spominja predstave Tango, ki je bila prva, pod katero se je podpisal.
Po 16 letih "vklopljen" med Slovence
Clug se je v Slovenijo, natančneje v Maribor, kjer ima trenutno po njegovem mnenju idealen položaj za ustvarjanje, preselil iz rodne Romunije, kjer je začel plesati pri desetih letih, menda "čisto po naključju". Domov se vrača "na žalost samo enkrat na leto", najbolj pa pogreša starše, je povedal v spletni klepetalnici.
Na sončno stran Alp je prišel v želji po boljšem življenju in boljših razmerah za delo, ki pa jih ni takoj našel, ampak si jih je sam ustvaril, poudarja. Da se je "vklopil" med Slovence, je potreboval 16 let, v mariborskem ansamblu pa ima veliko prijateljev.
Za svojega vzornika in največjo baletno ikono Clug, ki po navadi pred premierami predstav, v katerih nastopa, trenira od pet do šest ur na dan, trenutno pa počiva zaradi poškodbe ahilove tetive (prav ta je za plesalca najhujša), navaja ruskega baletnega mojstra Mihaila Barišnikova. In kako se najraje sprosti po napornem baletnem dnevu? Na sprehodu s svojo psičko.
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje