Glasbo za projekt je prispeval Lojze Lebič, postavitev pa so sooblikovali tudi režiser Jernej Lorenci, koreografinja Tanja Zgonc, scenograf Branko Hojnik in kostumografinja Belinda Škarica Radulović.
Ob ansamblu Opere in baleta SNG Maribor so nastopili tudi zbor Carmina Slovenica, solistki Andreja Zakonjšek in Katarina Perger (sopranistki), Mateja Bajt (kljunasta flavta), na klavirju pa sta se predstavila Olga Pečeny in letošnji nagrajenec Prešernovega sklada Bojan Gorišek.
V iskanju odgovorov ...
Skladatelj, tudi dobitnik Prešernove nagrade, se je glasbeno skušal približati literarnemu vprašanju, ki živi v besedah Strniše: "Kje smo mi, ko smo bili, kje bomo, ko nas nič več ni?", ki jo s skrivnostnim šepetom napove zbor ob svojem prvem nastopu. V predstavitvi projekta pa lahko preberemo, da je v ospredju magično in simbolično, sama predstava pa je razpeta med "vitalizmom in estetsko zadržanostjo, starinsko polifonijo in tehniko grozdov, med trivialnim in poudarjeno umetniškim, med poduhovljenim in naturalističnim."
Ducat stavkov tvori glasbeno sceno
Iz veka vekov ... je oblikovno odprto delo, kot že pove ime glasbeno-scenski projekt, pa gre za zbir dramskih prizorov, ki se dogajajo na imaginarnem glasbenem prizorišču. Osnovno ogrodje postavitve je ducat stavkov, od katerih štirje nosijo osrednjo vlogo zborova (ti so Iz veka vekov, Mozaiki, Iz kamna v vodi in Hvalnica svetu). "Med štiri velike zborovske stavke se vpleta sedem podob za kljunaste flavte Od blizu in daleč, samospev Zaspi, šumenje drevja na Kocbekovo besedilo, različni zvočni 'okruški' in tišina. Naslovi sedmih podob Od blizu in daleč pa so povzeti po starinskih ljudskih pesmih, vendar le za miselno in čustveno usmeritev," je o predstavi zapisala avtorica in dirigentka Šilečeva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje