V zadnjem desetletju je naredil velik preboj v Španiji, deželi bogate gledališke tradicije in še večje konkurence. Ustvaril je kar osem odmevnih predstav, nazadnje so o njem v presežnikih pisali po madridski premieri Fausta.
V domovini ga ves čas spremlja sloves prodornega, večkrat nagrajenega, a hkrati kontroverznega gledališčnika, ki je umetniški direktor mariborske Drame postal, ko je imel le 26 let. Uspešne predstave so polnile dvorane, a hkrati praznile blagajno, prvič v zgodovini je neko gledališče saniral državni proračun. Pandur se je umaknil v prostovoljno izgnanstvo.
O ustvarjalnih potencialih Madrida, Aten, Ljubljane in Maribora, ter o tem, zakaj bistveno vec ponudb za delo prihaja iz tujine kot iz domovine, je s Ksenijo Horvat Petrovčič spregovoril v Intervjuju.
V celoti si ga oglejte v priloženem videoposnetku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje