Jazija je preplet odrske igre, giba in multimedije, pomemben pečat v njej pa predstavljajo doživljanja svetovne popotnice Alme Karlin. Pod scenografijo in kostumografijo se je podpisala Helena Trebar. "Že med študijem sem objavljala potopisne članke in organizirala nekaj potopisnih predavanj. Pri teh gre običajno zgolj za razlaganje ob projekciji. Prešinila me je ideja, da bi bilo zanimivo preizkusiti še druge načine posredovanja zgodb občinstvu in narediti tak dogodek bolj interaktiven in dramatičen," je pred premiero dejala Hauschildova.
Performans temelj na resničnih doživetjih, ki so ponekod prilagojena potrebam dramatizacije. Osebe, s katerimi je Vesna v interakciji na potovanjih, so resnične, le imena in nekatere karakteristike so spremenjeni zaradi varovanja individualnosti. Avtentičnost je ohranjena tudi z avtorskimi fotografijami in čustveno zaznamovanimi osebnimi predmeti.
"Samoiskanje in preizpraševanje dosežeš močneje in globlje, ko si odmaknjen od rutine vsakdana, zunaj svoje cone udobja. Ko potuješ sam, si bolj odprt, srečuješ najrazličnejše ljudi, spoznavaš nov svet, ob soočenju z nepredvidljivimi situacijami pa tudi še neodkrite svetove v sebi," pojasnjuje svoje videnje potovanj. Ob tem dodaja, da v predstavi tako sama kot Alma ob potovanju iz dežele v deželo rasteta in se učita o sebi in svetu.
Hauschildova sicer pravkar končuje potopisni roman, ki je nastajal med njenimi potovanji v Indijo. "Ob pisanju romana sem podoživljala trenutke s preteklih potovanj in za predstavo izbrala najzanimivejše in najbolj konfliktne situacije," še pravi avtorica.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje