Tako sami sebe opisujejo performerka in igralka Katarina Stegnar,dramaturginja Urška Brodar in režiser Jure Novak, avtorici in avtor predstave Katarina po naročilu.
Gre za drugi del njihove gledališke trilogije v okviru večletnega projekta, ki raziskuje problematike uprizarjanja. Tokrat želijo gledalce in gledalke soočiti z vprašanjem, kaj so pripravljeni storiti za svoj uspeh.
Izhodišče predstave je osnovna situacija med nastopajočima, režiserjem in igralko, ki uprizarjata prozno besedilo oziroma novelo v štiriindvajsetih stavkih Naročilo ali O opazovanju opazovalca opazovalcev dramatika Friedricha Dürrenmatta. V preverjanju mej scenskega uprizarjanja bo tudi ta izvedba temeljila na prepletanju fikcije in resničnosti. Gledalci in gledalke ali bolje udeleženci in udeleženke predstave se bomo znašli na rojstnodnevni zabavi, ki naenkrat postane prizorišče nastajanja nove uprizoritve Naročila. Če bo ta gledališki projekt "uspel", bo končno "uspelo" tudi igralki in režiserju. A okus po bližajočem se uspehu in zmožnosti preboja v obeh akterjih vzbudi željo po prevladi, ki vodi v agresijo. Agresija tako postane ključna tema predstave.
Katarina po naročilu občinstvo sooča z dilemami in vprašanji: "Kaj ste za svoj uspeh pripravljeni storiti; koliko ste pripravljeni upoštevati dostojanstvo posameznika na drugi strani enačbe; ali ste pripravljeni tudi na žrtve in kaj je za vas pravzaprav uspeh?" Iz napovedi, ki sprašuje, že pred prihodom v prostor teatra slutimo razpršitev bremena nosilcev scenske akcije na soudeležene gledalke in gledalce; njihove oziroma vaše osebne zgodbe lahko pridejo do izraza na način, ki ga v predstavi lahko odkrijete sami.
Po premieri v Gledalušču Glej sledita ponovitvi predstave (22. in 28. maja) v sklopu festivala Prelet.
Nenad Jelesijević
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje