Predstava se dotika izkušnje, ki jo po besedah režiserja Ivice Buljana vsi ljudje na neki način v svojem življenju doživimo, celo bolj tragično od velikih družbenih ali političnih tragedij, ki se dogajajo okoli nas.
Besedilo Zapiranje ljubezni, v katerem se avtor dotakne najglobljih skrivnosti človeškega bitja, je svetovno premiero doživelo pred dvema letoma na festivalu v Avignonu v Franciji, zatem pa so se vrstile uprizoritve v Parizu, New Yorku, Tokiu, Moskvi, Berlinu, Hamburgu in Zagrebu.
Ko se velika ljubezen skrha
Režiser je prepričan, da je razlog za tako veliko število uprizoritev v tako kratkem času v tem, da so v gledališčih redki teksti, ki govorijo o ljubezni. Poznamo antične tekste na temo ljubezni, Rambert pa je v današnjem času, ko v gledališču prevladujejo konceptualne ideje in reinterpretacije, s svojim tekstom zadel v samo bistvo odnosa med moškim in žensko, pravi Buljan. Pia Zemljič in Marko Mandič se v predstavi spopadata s tem, kaj se dogaja z razmerjem, ko se eden izmed partnerjev odloči, da odide.
Kot piše ob predstavi, igralca na odru končujeta svoj ljubezenski in partnerski odnos. Ženeta ju bes in skrajna sila, da se razideta. Lika, ki skozi jezik in gibanje med seboj gradita bodečo žico iz besed, se bosta poskusila rešiti iz vrtinca, v katerega ju je potegnilo in v katerega vlečeta drug drugega. Čakata nas dva monologa, ki se medsebojno ne moreta prekiniti. Dva ločena toka besed, ki ne bi prenehale teči, če se ne bi nenadoma pojavili otroci.
Mini teater Ljubljana je "reden partner" ptujskega gledališča, saj je po besedah direktorja ptujskega gledališča Petra Srpčiča predstava Zapiranje ljubezni njihovo tretje sodelovanje, sicer pa je bila vključena tudi v program pred kratkim sklenjenega festivala Dnevi poezije in vina.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje