Na lanski evropski turneji Teatra Narobov je Maja Dekleva nastopila v predstavah Pssst!, France P. in Priča. Foto: KUD France Prešeren
Na lanski evropski turneji Teatra Narobov je Maja Dekleva nastopila v predstavah Pssst!, France P. in Priča. Foto: KUD France Prešeren
V teatru Narobov vsi stremijo k istemu cilju: uveljavitvi improvizacijskega gledališča v osrednjem gledališkem toku.

Predstavo Kjer ga najdeš so pri teatru Narobov označili kot odrski minimalizem, kar potrjuje že dejstvo, da v njej nastopata samo dva igralca. V Gledališču Glej sta bolj ali manj svobodno improvizirala Maja Dekleva in Tom Johnson. Na odru se je razprostrlo pet epizod iz nekega ljubezenskega odnosa, ki se lahko udejanji kot gesta, pogled, beseda, pričakovanje ali le želja. Predstavo je zasnoval in režiral Dražen Dragojević.

Moderna ljubezen: ljudje govorimo eden mimo drugega
Oblika predstave sledi vsebini, ki skuša ujeti krhkost sleherne zveze. Igralca govorita vsak v svojem jeziku, v slovenščini in angleščini, skoraj drug mimo drugega. Postavljena sta v (pol)zasebne položaje, v katerih je pričakovati neposredno komunikacijo, nemara soočenje, vendar uporabljata pripovedne strategije, ki ju v dobri meri potujčujejo in odtujujejo.

Improvizacija kot umetniška drža
Teater Narobov je v začetku leta 2004 ustanovilo šest izkušenih igralcev improvizacijskega gledališča, izšolanih pri priznanih mentorjih improvizacijske šole Dela Closa. Narobovci so predani raziskovanju koncepta impra - tako v praksi kot v teoriji. Zavezani so raziskovanju izraznih možnosti v gledališki improvizaciji, pa tudi možnosti njenega povezovanja z drugimi oblikami sodobnega gledališča in umetnosti. Načrtno se poskušajo iztrgati utečenim tirnicam in preverjenim metodam, črpajo iz trenutka in svojih naravnih ali privzgojenih impulzov. Njihova igra ima zato pristen, zelo oseben pečat. Liki, odnosi in zgodbe Teatra Narobov so - ne glede na obliko - zavezani mešanici tragike in komike, v kateri naša življenja dobijo drugačne pomenske odtenke.