V njem je izhajala iz ideje, da je "solo nemogoče ustvariti". Pfundtnerjeva v jasno začrtani koreografiji riše lasten poetični svet, pripoveduje o življenju ter gledalce spodbuja k razmišljanju o tem, kdo so.
Spretno ovijanje okoli mezinca
Organizatorji festivala so presodili, da sta za delo 33-letne plesalke značilni vešča dramatizacija "beckettovskega zanikanja pomena" ter notranja pokrajina, ki spominja na dela Pine Bausch. Ne glede na to, kako vsakdanji so predmeti, ki jih kot "soigralce" nabere okoli sebe, pa njeno srečanje z njimi nikoli ni vsakdanje, čeprav ga gre jemati skrajno resno.
Pfundtnerjeva je presenetljiva izjema na nemški sodobnoplesni sceni. "Njen samoironični humor je vedno iskren in tudi s čudovitimi globokimi trenutki. Njena umetnost je natančna, vendar se nikoli ne jemlje preveč resno. Je verzirana v fizični komediji, a s spretno rabo jezika ji uspe še bolj zabavati svoje občinstvo, ki si ga že tako spretno ovija okrog mezinca," so zapisali v Španskih borcih.
Prijavljenih 430 del, predstavljenih bo skupaj deset
Plesna Vesna letos v Španske borce prinaša lasten pregled mlade evropske plesne produkcije, prijavljene na razpis mreže Aerowaves. Izmed 430 prijavljenih del po izboru slovenskega predstavnika mreže Iztoka Kovača se jih bo letos v treh sklopih predstavilo okoli deset.
V prvem, februarskem sklopu, so se predstavili madžarski umetnik Milan Ujvari z nagrajeno solo izvedbo Od valčka do mamba, v Berlinu živeča Korejka Howool Baek s predstavo Nič o telesu ter madžarsko-špansko-italijanski kolektiv Bloom s predstavo Udomačevanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje