Za mnoge je bila namreč postavitev preveč provokativna in moderna, saj so Pepelkin dom v uprizoritvi spremenili v bordel. Glavni koreograf latvijske operne hiše Aivars Leimanis pa ob tem poudarja, da niso prvo gledališče, ki je posodobilo kakšno klasično delo.
Glasba ostaja enaka
Po koreografovih besedah se je treba le ozreti po svetu, in lahko se prepričamo, da povsod nastajajo mešanice različnih glasb, njihove kompilacije in podobno, pri projektu latvijske operne hiše pa glasba Sergeja Prokofjeva ostaja povsem nedotaknjena. Gre le za to, da so zgodbo prestavili v okvire, ki jih ponuja današnja stvarnost.
Zakoniti nasledniki avtorskih pravic Prokofjeva so se nad sodobnim baletom pritožili, saj naj bi po njihovem mnenju klasični balet popolnoma skazili, zaradi številnih protestov pa so se odločili, da ga nehajo uprizarjati.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje