Prvi del zagrebškega festivala, ki se z nastopom Holocomba Wallerja in skupine The Healers začenja nocoj, bo minil v znamenju gledaliških, plesnih in glasbenih predstav, drugi del pa je namenjen filmom (videti jih bo mogoče približno 60); Reel Tropical Extravaganza, ki so ga pripravili v sodelovanju z brazilskim festivalom Queerfilmvideo in bo ponudil celovečerne in kratke uspešnice brazilske queerprodukcije in program Mea Culpa. Na festivalu bo sodelovalo 40 umetnikov iz ZDA, Slovenije, Brazilije, Argentine, Francije in Nemčije.
Zgodba o ljubezni
Predstavo Amado mio je po romanu Piera Paola Pasolinija priredil in zrežiral Ivan Peternelj. V ospredju je razmerje med Pasolinijem (Ivan Peternelj) in njegovim občudovancem (Blaž Šef), eksplozija zatrte čutnosti in grešnosti, pa tudi "abstraktni, večni trenutek čiste želje", ki vzcveti v absurdnem času 2. svetovne vojne, ko se strah pred smrtjo meša z banalnim in obscenim, ko je ozračje izprijeno in težko. Predstava je nastala v koprodukciji Slovenskega mladinskega gledališča in ŠKUC-gledališča.
ZDA politika v prvem planu
Direktor programa festivala Queer Zagreb Zvonimir Dobrović je po poročanju hrvaških medijev poudaril, da bo del programa posvečen ameriškemu političnemu gledališču, ki problematizira politično in umetniško stanje v ZDA. Izpostavil je nastop režiserja, glasbenika in videoumetnika Holocomba Wallerja, ki bo s svojo predstavo Into The Dark Unknown: The Hope Chest odprl festival. Bolj radikalen pristop h 'queer' estetiki in ameriški politiki bo po njegovih besedah mogoče videti v predstavah Keitha Hennessyja ter skupine La Pocha Nostra. Med zvezdniki festivala bosta tudi evropska koreografa Jerome Bell in Raimund Hoghe, ki sta bila povezana s skupino Thanztheater Wuppertal lani umrle nemške plesalke Philippine Pine Bausch.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje