Predstava Sharlatanus Maximus ni le skupek iluzionističnih trikov, pač pa je v ospredju zgodba. Veliki čarodej Sharlatanus zamuja na svojo predstavo, zato ga nadomešča njegov pomočnik. Sprva godrnjav se prepusti prepletu nostalgije in čarovnije ter pripoveduje svojo zgodbo. Kljub nasprotovanju očeta se je namreč pustil očarati magiji, z njeno pomočjo pa si viša žepnino in uspešno opravlja izpite na maturi. Toda ko se sreča z resnimi življenjskimi vprašanji, spozna, da se ne more zanašati na cenene rokohitrske trike, temveč da se prava magija skriva v iskrenosti do samega sebe. Foto: Ptujsko mestno gledališče
Predstava Sharlatanus Maximus ni le skupek iluzionističnih trikov, pač pa je v ospredju zgodba. Veliki čarodej Sharlatanus zamuja na svojo predstavo, zato ga nadomešča njegov pomočnik. Sprva godrnjav se prepusti prepletu nostalgije in čarovnije ter pripoveduje svojo zgodbo. Kljub nasprotovanju očeta se je namreč pustil očarati magiji, z njeno pomočjo pa si viša žepnino in uspešno opravlja izpite na maturi. Toda ko se sreča z resnimi življenjskimi vprašanji, spozna, da se ne more zanašati na cenene rokohitrske trike, temveč da se prava magija skriva v iskrenosti do samega sebe. Foto: Ptujsko mestno gledališče

Igro Sharlatanus Maximus je režiral Matjaž Šmalc, besedilo je napisala Aja Zemolo, odigral pa iluzionist Sam Sebastian, ki je z Dunjo Zupanec za predstavo v koprodukciji z Zavodom Kultivacija in Kripl Teatrom postavil tudi idejno zasnovo.
V ospredju zgodba, v drugem planu triki
Predstava je po režiserjevih besedah namenjena najstnikom, čeprav ustvarjalci menijo, da po starosti občinstva navzgor ni omejitev. "Kadar je na odru čarodej, so seveda triki vedno v prvem planu. V tej predstavi pa je bil moj glavni izziv, kako trike spraviti v drugi plan in v ospredje spraviti zgodbo samo. Rad bi, da ljudje, ko gredo iz dvorane, s seboj odnesejo tudi neko osnovno sporočilo predstave, da ko enkrat verjameš vase in v to, da je vse mogoče, takrat tudi zares je vse mogoče," je dejal Šmalc.

Sam Sebastian se tudi sicer že od leta 1989 ukvarja z iluzionizmom, hkrati pa je soustanovitelj ulične gledališke skupine Saltimbanko. Pred premiero je povedal, da je ta predstava tudi zanj velik izziv, saj je po desetih letih profesionalnega ustvarjanja prvič v življenju zares vadil in delal pod taktirko režiserja: "Nastala je predstava, ki je vsekakor drugačna, hkrati pa je več, kot sem pričakoval na začetku, ko sva se z Dunjo Zupanec začela ukvarjati z idejo o gledališki predstavi. Predstava je zagotovo v slovenskem prostoru nekaj posebnega, ni moralistična, je pa vsekakor predstava z vsebino."