Macbeth after Shakespeare (Macbeth po Shakespearu) po besedilu Heinerja Müllerja je izrazito fizična predstava, ki je požela veliko pozitivnih ocen in nagrad, med drugim veliko nagrado 44. Borštnikovega srečanja ter nagrado kubanskih kritikov in pisateljev za najboljšo tujo predstavo v letu 2009. Marko Mandić in Jure Henigman sta na 44. BS prejela tudi nagrado za najboljšega igralca in nagrado za mladega igralca. Foto: Miha Fras
Macbeth after Shakespeare (Macbeth po Shakespearu) po besedilu Heinerja Müllerja je izrazito fizična predstava, ki je požela veliko pozitivnih ocen in nagrad, med drugim veliko nagrado 44. Borštnikovega srečanja ter nagrado kubanskih kritikov in pisateljev za najboljšo tujo predstavo v letu 2009. Marko Mandić in Jure Henigman sta na 44. BS prejela tudi nagrado za najboljšega igralca in nagrado za mladega igralca. Foto: Miha Fras
Ma&Al
Ma&Al je nastala s kolažiranjem besedil J. D. Salingerja in B.-M. Koltèsa. Režiser Buljan je delo ustvaril skupaj z odličnima Markom Mandićem in Senko Bulič. Foto: Jasenko Rasol

Stalnica Mini teatra je raziskovanje neznanih ali slabo znanih ključnih mest, avtorjev in estetik (post)modernizma. Od ustanovitve leta 1999 sta Robert Waltl (direktor) in Ivica Buljan (umetniški vodja) uvajala estetiko postdramskega gledališča in ustvarjala za mlado občinstvo. Estetsko se gledališče usmerja k besedilom avtorjev, kot so Bernard-Marie Koltès, Heiner Müller, Robert Walser, Elfriede Jelinek, Jean Genet, Hervé Guibert, Arthur Rimbaud, A. S. Puškin, H. Ch. Andersen.

Mini teater je v kratkem času zrasel v prepoznavno gledališče. Lani so Slovenijo prvič predstavljali na Mednarodni gledališki olimpijadi v Seulu, gostovali pa vse od Moskve, Ankare, Karia do Havane. S predstavo Macbeth after Shakespeare/Macbeth po Shakespearu v režiji Ivice Buljana, ki je osvojila tudi nagrado za najboljšo uprizoritev na Festivalu Borštnikovo srečanje 2009, bodo konec leta teden dni gostovali v New Yorku.
Uspešnice zadnjih let
Festival je odprla predstava Jurija Součka Kurent v režiji Roberta Waltla, v torek pa bo na ogled najslavnejša "zgodba z Wall-streeta" Bartleby, pisar Hermana Melvilla beograjskega režiserja Miloša Lolića. Sledila bo Noč čisto na robu gozdov Bernard-Marie Koltèsa, remake predstave iz leta 2000 v izvedbi Roberta Waltla in režiji Ivice Buljana, dobitnica nagrade Zlatka Šugmana za najboljšo monodramo. Uspešnice preteklih let so tudi Ma & Al v režiji Ivice Buljana, Macbeth po Shakespearu z nazivom najboljše uprizoritve 44. Borštnikovega srečanja in igralsko nagrado Marku Mandiću ter Juretu Henigmanu ter predstava Persona Ingmarja Bergmana v režiji Janeza Pipana. Za vlogo sestre Alme v Personi je Janja Majzelj prejela nagrado na 45. festivalu Borštnikovo srečanje in nagrado Prešernovega sklada 2011. Predstavljena bo tudi nova premiera Joseph, po besedilu Marguerite Duras Boj z morjem, v režiji Ivice Buljana.
Prepoznavna imena slovenskega in tujega gledališča
Gledališče brez stalne igralske ekipe vabi k sodelovanju uveljavljene igralce in druge ustvarjalce. Na prvi Minifest tokrat vabijo režiserji Ivica Buljan, Janez Pipan, Robert Waltl, Miloš Lolić, igralci Jurij Souček, Robert Waltl, Marko Mandić, Milena Zupančič, Igor Samobor, Jožica Avbelj, Janja Majzelj, Polona Juh, Brane Završan, Pia Zemljič, Jure Henigman, Anže Zevnik, Domen Valič, Stipe Kostanić, Jose, Jurij Drevenšek, Senka Bulić, Polona Vetrih, Sandi Pavlin, Janez Starina, Klemen Novak, Tadej Pišek, glasbeno podobo predstav sta oblikovala Mitja Vrhovnik Smrekar in Aldo Kumar, likovno son:DA, Slaven Tolj, Ana Savić Gecan.
Vstopnice za vse predstave so na voljo brezplačno.