Italijanski tisk je ob koncu tedna poročal, da je izraelski šef dirigent nastopil brez običajnih lakastih čevljev na nogah, a tega ni naprej raziskoval. Barenboim je v soboto v Milanu sam pojasnil zadevo: en čevelj se mu je strgal, zato je sezul še drugega.
Opera Tristan in Izolda v režiji Patricea Chereauja je odprla sezono 2007/2008 v Scali; na premiero je med drugim prišlo celo nekaj predsednikov držav, na primer avstrijski predsednik Heinz Fischer in njegov italijanski kolega Giorgio Napolitano. Italijanski tisk je navdušen - z izjemo dnevnika Corriere della Sera, ki je raztrgal režijo in kostumografijo, delo Moidele Bickel.
Prenapeta čustva so se (za zdaj) pomirila
Poročila iz Milana gredo nekako takole: "Scala lahko znova zadiha." Zmagovit začetek sezone namreč prihaja na petah večtedenskih sporov zaradi kolektivne pogodbe in premij. Orkester se je kljub grožnjam odpovedal vsakršnemu protestu. Čeprav se sindikati ne strinjajo z višino ponujenih premij za zaposlene, so se glasbeniki odločili, da ne bodo nastopili samo v srajcah, brez frakov, kot so napovedali. "Zmagal je čut za odgovornost," je komentiral član nadzornega sveta Scale.
Kot dobro naoljen stroj
"Orkester je igral fantastično. To opero je doslej izvajalo le malo glasbenikov, vendar dajejo vtis, da jo imajo v malem prstu," je poudaril 65-letni Barenboim, ki je nekoč povedal, da so mu dirigiranje Tristana in Izolde v Scali ponudili že pred 30 leti, a je presodil, da "pred 50. letom nalogi ne bo dorasel".
Posebej toplo je občinstvo sprejelo nemško mezzosopranistko Waltraud Meier kot Izoldo in njenega partnerja v vlogi Tristana, Iana Storeyja. Italijanski mediji hvalijo tudi režijo. "Uspelo nam je, da glasba in prizori dihajo v istem ritmu in z enimi pljuči," je menil režiser.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje